voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2012 gereed zijn gekomen
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Moderator: Beheerdersteam
100 zweepslagen voor het ongegeneerd promoten van je eigen project!nxs77 schreef:Als het goed is wil ik mijn eigen projectje erbij zetten
Compacte mono 2 weg bouwradio
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 59&t=15829
Idd. een erg goeie voor de lijst.ray5150 schreef:Ik wil graag de Elysium - Seas Micro Monitoren nomineren. werkelijk een snoepje voor het oog !
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 59&t=17809
+1AatV schreef:De zware 3-weg met CSS van Henkjan, die hier te vinden is, moet hier ook een plaatsje krijgen. Plaatje: groet,
Aat
je bent me voor Ray.ray5150 schreef:Ik wil graag de Elysium - Seas Micro Monitoren nomineren. werkelijk een snoepje voor het oog !
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 59&t=17809
klopt Jeroen, hier enkele beelden.jeroen_d schreef:Ik mis trouwens nog een heleboel mooie creaties van de afgelopen Breda luisterdag. Waar blijven de nominaties?
ik ben er ook blij mee hoorjeroen_d schreef:Nou, ik ben anders blij met de bijdrage van asterduc, er worden veel te veel mooie speakers vergeten.
Wow! Wat een compliment! Ik ben juist altijd bewonderaar geweest van jouw werk en om dan dit zo te horen maakt op mij juist weer indruk...asterduc schreef:Dis systeem was absoluut te mooi voor woorden, ben ik nog steeds van onder de indruk
staat er een limiet op het aantal nominaties misschien?!Henkjan schreef:nomineer je die nou allemaal?