Tot mijn beschikking heb ik deze Muse M-50.
De specificaties van de TPA3123D2 geven aan dat deze gebruikt kan worden in een bridge-tied-load opstelling.
Ik heb nu twee manieren in mijn hoofd dat ik een speaker kan aansluiten.
1. het stereosignaal op lijnniveau naar mono brengen en gewoon maar een speaker output gebruiken.
Maar ik weet niet of versterkers het fijn vinden als ze maar aan een kant belast worden.
2. de btl manier proberen, maar moet ik dan ook nog het lijnsignaal al mono aanvoeren?
Ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen.
