Hoi Allen,
Zo geweldig als ik mijn AKG K701 vind klinken, zo volslagen ruk vind ik de hoofdband (die bulten aan de onderkant die zo lekker in je schedel boren). Nu ik recent veel met leerbewerking bezig ben, moest daar verandering in komen. Hieronder de foto's tot zover.
GR ROdy
K701 Replacement headband
Moderator: Beheerdersteam
K701 Replacement headband
- Bijlagen
Re: K701 Replacement headband
Nee, die zitten als het goed is nog een eind van je hoofd af. De band neemt nl. een grotere straal aan dan je hoofd. Maar, iets met bewijs en pudding enzo....GeertM2 schreef:Nice!
Maar prikken die geweerknopen nu niet in je schedel?
Gr Rody
Re: K701 Replacement headband
Hij is af! Ik heb de onderkant gevoerd met geiteleer. Het geheel in de Antique Gel gezet voor een mooi kleurtje, afgestikt en gemonteerd. En ik heb nog een wijsvinger dikte tussen mijn hoofd en de geweerknopen dus plek zat!
<edit> En het belangrijkste natuurlijk: Nu zit hij wel lekker
</edit>
Bedankt voor het kijken.
Gr rODy
<edit> En het belangrijkste natuurlijk: Nu zit hij wel lekker
Bedankt voor het kijken.
Gr rODy
