SuperR schreef:sevenup schreef:Wat kunnen we doen in het huidige schema om lager te kunnen in voedingsspanning? De 6K8 weerstanden verlagen?
100uf's over de diodes, R6,R7 kleiner? R8 weg, of zit die er met een reden?
http://sound.westhost.com/project113.htm
6K8 weerstanden zijn prima, een C over de diodes is een goed idee, edoch 4,7 of 10uF is ruim genoeg.
R8 kan eruit, waar dient die voor? Verergert alleen maar je perfect lage uitgangsweerstand en dus de demping.
Meerdere/grotere steekmaten voor C10 en C12, hiervoor is ruime op de print.
Mooi compromis voor versterking, bias & voeding (dan wordt het een geschikte all-rounder), Suggestie;
R feedback = 22K & 4k7 of 5K6.
R6 en R7 = 15, 18, of 22Ohm.
Voeding +/- 12V dc, trafo sec. 2x12V, 4 of 5VA of zo.
(+/- 18V is onnodig hoog, staan de eindtoren op te warmen).