schuur is vorstvrij verwarmt, ik weet eigenlijk geen ander plek voor de woofers inc mdf kastenbas focal m180 schreef:Heb je wel de woofers eruit , lijkt me niet ideaal in een schuur .Peertje schreef:bas focal m180 schreef:Zijn ze al aan eens eventjes uitgeprobeerd bij je thuis ?
Staan momenteel opgeslagen in de schuur.
Ik heb ze al wel geprobeerd in de schuur met een functie generator.
Om 120kg naar de 1ste verdieping te sjouwen en vervolgens weer terug vindt ik zelf zo maar overdreven.
Nog een jaar geduld dus.
Nu kunnen ze wel wat hebben maar dan nog .
Bouw van een 5.2 systeem met Scanspeak Refmon SE en 2x SDX15
Moderator: Beheerdersteam
