Bouw van een 5.2 systeem met Scanspeak Refmon SE en 2x SDX15

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Peertje
Berichten: 247
Lid geworden op: di 21 jul 2009, 20:03
Locatie: omgeving breda/roosendaal

Re: Bouw van een 5.2 systeem met Scanspeak Refmon SE en 2x S

Bericht door Peertje »

bas focal m180 schreef:
Peertje schreef:
bas focal m180 schreef:
Zijn ze al aan eens eventjes uitgeprobeerd bij je thuis ?

Staan momenteel opgeslagen in de schuur.
Ik heb ze al wel geprobeerd in de schuur met een functie generator.
Om 120kg naar de 1ste verdieping te sjouwen en vervolgens weer terug vindt ik zelf zo maar overdreven.
Nog een jaar geduld dus.
Heb je wel de woofers eruit , lijkt me niet ideaal in een schuur .
Nu kunnen ze wel wat hebben maar dan nog .
schuur is vorstvrij verwarmt, ik weet eigenlijk geen ander plek voor de woofers inc mdf kasten
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”