Ja, onder andere die eerder genoemde verkeerde weerstanden, en die die jij gewijzigd had in waarde van 100 naar 150K.Walt schreef:Ziet er netjes uit, ik zie nog een paar vrije gaatje dus er komen nog wat componentjes bij lijkt het?
Ook kreeg ik een bericht van Jeroen dat het niet verstandig is om voor dit MKT condensatoren te gebruiken, dus die witte jongens gaan er weer af...daar komen Vishay polyprop voor in de plaats.
Je moet wel iets langer geduld hebben.
Nog niet, ik wilde nog even de mening van Jeroen daarover horen.Walt schreef:Tevens hoe heb je het nu gedaan met die bypass voor dat extra subwoofer filter?
Even dit stukje schema erbij pakken : Wat ik dus gedaan heb is een 3 polige pinheader toepassen waarvan het middelste contact naar IC3A gaat, de ene buitenste naar de ingangstrap en de andere naar het subfilter.
Nu heb ik het wel geprobeerd met twee stuks 3 polige pinheaders, maar dan zou je 4 jumpers moeten omzetten, en je maakt een grotere kans op fouten.
Ik heb een 4 polige schakelaar, om de print aan te passen zou er per kanaal 1 printbaantje door gesneden moeten worden.
Maar als het niet absoluut nodig is doe ik het niet.
De vraag is dus : vormt het een probleem dat het subfilter permanent verbonden is met de eerste trap ? ook als hij gebypassed is ?