2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ja, dat is hem.
Ik dacht dat het iets meer template was, maar dat voeg ik zelf wel toe.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Mensen, er is nog ruimte voor deelnemers en vooral sets, zelfbouwspullen. Vind je het leuk een ZBA dag bij te wonen en heb wat leuks te laten zien/horen, kom erbij!
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Zoals het er nu naar uitziet komt er een Pass Labs Aleph 5 op bezoek...
En dus komen Loek en ik ook.
(heeft er iemand een steekwagen te leen ?)
En dus komen Loek en ik ook.
(heeft er iemand een steekwagen te leen ?)
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ray5150 schreef:Zoals het er nu naar uitziet komt er een Pass Labs Aleph 5 op bezoek...![]()
En dus komen Loek en ik ook.
(heeft er iemand een steekwagen te leen ?)
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
En ik hoop dat er ook een beetje serieuze elektriciteits voorziening is !

Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 14 jan 2013, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ja hoor, je kan "hem" komen ophalen!ray5150 schreef:(heeft er iemand een steekwagen te leen ?)
groet,
Aat
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ray en Loek welkom, leuk dat jullie er bij zijn. Met 'the beast'
Is het alleen de versterker Ray of neem je ook speaker e.d. mee?
Er is wel het een en ander aan karretjes, al weet ik niet precies wat helaas, een lift is er wel.
Het aantal wcd's is minimaal, dus svp verlengsnoeren en verdeeldozen meenemen!
Er is wel het een en ander aan karretjes, al weet ik niet precies wat helaas, een lift is er wel.
Het aantal wcd's is minimaal, dus svp verlengsnoeren en verdeeldozen meenemen!
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ja, dat zeg je altijd als het sneeuwt !AatV schreef:Ja hoor, je kan "hem" komen ophalen!ray5150 schreef:(heeft er iemand een steekwagen te leen ?)
Nee, alleen de versterker.Barry2001 schreef:Is het alleen de versterker Ray of neem je ook speaker e.d. mee?
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Mijn DAC is nu spelend, en zal ik dus meenemen.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 2#p1617412
Ik moet nog wel de USB aansluiten, maar ook nu al met SP/DIF al lekker, ik ervaar een mooier laag in verhouding met de HK-DAC.
Nu Marcus Miller "Renaissance" spelend, erg lekker......
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 2#p1617412
Ik moet nog wel de USB aansluiten, maar ook nu al met SP/DIF al lekker, ik ervaar een mooier laag in verhouding met de HK-DAC.
Nu Marcus Miller "Renaissance" spelend, erg lekker......
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
De muziek keuze is in ieder geval al goed. 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
k.p. en ik proberen nog een speaker in elkaar te knallen voor de luisterdag: viewtopic.php?f=3&t=17735&p=1622605#p1622605
Ik kan sowieso een monitor met Peerless HDS drivers meenemen
.
EDIT: tikfoutje
Ik kan sowieso een monitor met Peerless HDS drivers meenemen
EDIT: tikfoutje
Laatst gewijzigd door Martijn M op di 22 jan 2013, 0:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Olympus mag ook , vorige keer te kort gehoord maar wat ik hoorde sprak me wel aan .Martijn M schreef:k.p. en ik proberen nog een speaker in elkaar te knallen voor de luiserdag: viewtopic.php?f=3&t=17735&p=1622605#p1622605
Ik kan sowieso een monitor met Peerless HDS drivers meenemen.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Gaat 'm niet worden, Bas. De Olympus is feitelijk al verkocht, dus hoewel ze nog wel bij mij staan (ik luister er nu naar
), ga ik er niet meer mee slepen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
@ hannesie: mooi dat het gelukt is met de DAC, heb 'm erbij gezet.
@ Martijn en k.p. : that's the spirit, iets nieuws voor de luisterdag! Succes met het voltooien voor 9 februari.
@ Martijn en k.p. : that's the spirit, iets nieuws voor de luisterdag! Succes met het voltooien voor 9 februari.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Hee mensen,
Ik zou ook graag even langswippen als er nog een plekje op de aanwezigenlijst is, de luisterdag is heerlijk in de buurt zo. Helaas heb ik nog niet iets dat het waard is om mee te nemen...
Gegroet,
Niek
Ik zou ook graag even langswippen als er nog een plekje op de aanwezigenlijst is, de luisterdag is heerlijk in de buurt zo. Helaas heb ik nog niet iets dat het waard is om mee te nemen...
Gegroet,
Niek
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Welkom Niek! En dat de aanwezige spullen inspirerend mogen werken 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Heel mooi! Om toch een beetje mijn steentje bij te dragen zal ik k.p. extra achter de broek zitten om zijn project voor de luisterdag af te krijgen 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik neem mn pa ook mee, die was ook geïnteresseerd 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik doe ook mee met Daudio, zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 29&t=17765
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
@ Thomox: geen probleem uiteraard, introducees welkom.
@ Jeroen: ik zet je met je 'collega' Hans op de lijst, denk dat veel mensen hier nieuwschierig naar zijn!
@ Jeroen: ik zet je met je 'collega' Hans op de lijst, denk dat veel mensen hier nieuwschierig naar zijn!
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ijs en weder dienende kom ik kijken & luisteren.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Welkom! Het is een aardige rit vanaf Rotterdam, inderdaad het weer even in de gaten houden. Vorig jaar in Almelo was het de dag voor de luisterdag raak met veel sneeuw kan ik me nog herinneren, de dag zelf was het droog en vooral koud. Er is een (werkende) verwarming in Enschede is me verzekerdtomatamot schreef:Ijs en weder dienende kom ik kijken & luisteren.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Beetje doorwerken, dan kan die Aleph van jou ook mee.dre schreef:mmmmmmmmmmm,ray en loek gaan ook.......
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik heb even in de agenda gekeken en ik kom ook. Lijkt me leuk om kennis te maken met andere forumleden.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ray5150 schreef:Beetje doorwerken, dan kan die Aleph van jou ook mee.dre schreef:mmmmmmmmmmm,ray en loek gaan ook.......
mijn aleph is moe,die is aan het uitrusten.
