Kwa zelfbouw ben ik niet helemaal een leek,maar wel voornamelijk uit de auto wereld.En sinds kort begonnen met subwoofers voor thuis aan het bouwen en me eerste zuilen staan ook in de planning!
Nu ben ik nog geen ster met alles berekenen met programma's enz. zoals ik voorbij ziet komen op het forum,maar op mijn manier toch aardige resultaten bereikt!Zoals in de auto met 4x12 inch gesloten kist 144.5 db
Ik hoop hier nog wat bij te leren en inspiratie op te doen voor nieuwe projecten !Momenteel ben ik bezig aan een leuk project,al zeg ik het zelf
