Als ik de auto van me vader mee krijg kan ik wel philips ad1256 breedbanders mee nemen , maar ik ben er pas in de middag +- 13.00uur .Barry2001 schreef:
Luidsprekers zijn nog niet erg dik gezaaid in de aanmeldingen, dus als iemand nog een leuk setje heeft?
2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- bas focal m180
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Lijkt me prima Bas, goede toevoeging!
Ik neem waarschijnlijk een 2.1 setje mee. Bestaande uit Tangband W3-665SC breedbanders en een Tangband W8-670C sub.
Sub is gesloten 30x30x30cm en de breedbanders zitten in deze behuizing: http://samenkopen.net/action_product/499851/895270
Alleen moet ik nog even de versterker met minidsp klaar zien te krijgen deze maand. De kasten heb ik bij mijn pa gedropt voor een laagje verf
.
Sub is gesloten 30x30x30cm en de breedbanders zitten in deze behuizing: http://samenkopen.net/action_product/499851/895270
Alleen moet ik nog even de versterker met minidsp klaar zien te krijgen deze maand. De kasten heb ik bij mijn pa gedropt voor een laagje verf
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Staan erbij Lieuwe, leuk dat je ze mee wilt nemen. Voor de versterker met Minidsp heb je nog even toch?
Jazeker, nog een maand de tijd, moet lukken
. Bijna alle onderdelen zijn al in huis.
Maar daarna moet het geheel nog afgeregeld worden en dat kost denk ik het meeste tijd
Dan moet ik maar eens de hulp inschakelen van een collega (hij kwam mij bij de kerstborrel zo bekend voor
(k.p.))
Maar daarna moet het geheel nog afgeregeld worden en dat kost denk ik het meeste tijd
Dan moet ik maar eens de hulp inschakelen van een collega (hij kwam mij bij de kerstborrel zo bekend voor
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Handig zo'n collega
Neem je ook een bron mee? Hebben we gelijk een complete set voor de luisterdag.
Ik heb nog een koffer over, flightcase, buitenafmeting 63 x 53 x 23cm. Heeft iemand hier belang bij? Ik neem 'm mee naar de luisterdag, is vanaf daar mee te nemen (gratis).
Ik heb nog een koffer over, flightcase, buitenafmeting 63 x 53 x 23cm. Heeft iemand hier belang bij? Ik neem 'm mee naar de luisterdag, is vanaf daar mee te nemen (gratis).
Mij lijkt het ook leuk om er dit jaar weer bij te zijn
. Zo te zien is die ruimte waar ik laatst heb geprobeerd een potje te poolen met wat vrienden. Overigens is de wok daar ook prima. Wat goedkoper dan de broeierd ook
.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Zijn mooie gedempte ruimtes hoor, goed geschikt voor een luisterdag. En aangezien er geen biljarts meer staan (zoals je zelf al achterkwam) is er ruimte zat.
Heb persoonlijk een bloedhekel aan die wok restaurants. Als ik uit eten ga wil ik dus niet voor m'n (vr)eten in de rij staan, om vervolgens iets te krijgen wat allemaal uit dezelfde pan komt en wat ook hetzelfde smaakt. En dat geloop van en aan tafel, lamaar
Moet een ieder voor zich weten natuurlijk, onder de bioscoop zit nog een griek en iets van pizza/shoarma.
Maar leuk dat je er weer bij bent k.p. , neem je nog spullen mee?
Heb persoonlijk een bloedhekel aan die wok restaurants. Als ik uit eten ga wil ik dus niet voor m'n (vr)eten in de rij staan, om vervolgens iets te krijgen wat allemaal uit dezelfde pan komt en wat ook hetzelfde smaakt. En dat geloop van en aan tafel, lamaar
- bas focal m180
- Contacteer:
mail je me je telefoon nummer ivm ik later kom .Barry2001 schreef:Lijkt me prima Bas, goede toevoeging!
Laatst was het op zondagmiddag anders goed toefen bij die wokBarry2001 schreef:Zijn mooie gedempte ruimtes hoor, goed geschikt voor een luisterdag. En aangezien er geen biljarts meer staan (zoals je zelf al achterkwam) is er ruimte zat.
Heb persoonlijk een bloedhekel aan die wok restaurants. Als ik uit eten ga wil ik dus niet voor m'n (vr)eten in de rij staan, om vervolgens iets te krijgen wat allemaal uit dezelfde pan komt en wat ook hetzelfde smaakt. En dat geloop van en aan tafel, lamaarMoet een ieder voor zich weten natuurlijk, onder de bioscoop zit nog een griek en iets van pizza/shoarma.
Voor mij is er niet zoveel gebeurd dit zelfbouw jaar. De kleine monitortjes en de subjes vorderen maar langzaam. Ik had geen directe plannen om speakers mee te nemen, maar aangezien het een thuiswedstrijd is kan er misschien wat geregeld worden met de CD dipolen mocht daar intresse voor zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ieder z'n dingk.p. schreef:Laatst was het op zondagmiddag anders goed toefen bij die wokBarry2001 schreef:Zijn mooie gedempte ruimtes hoor, goed geschikt voor een luisterdag. En aangezien er geen biljarts meer staan (zoals je zelf al achterkwam) is er ruimte zat.
Heb persoonlijk een bloedhekel aan die wok restaurants. Als ik uit eten ga wil ik dus niet voor m'n (vr)eten in de rij staan, om vervolgens iets te krijgen wat allemaal uit dezelfde pan komt en wat ook hetzelfde smaakt. En dat geloop van en aan tafel, lamaarMoet een ieder voor zich weten natuurlijk, onder de bioscoop zit nog een griek en iets van pizza/shoarma.
Maar leuk dat je er weer bij bent k.p. , neem je nog spullen mee?.
Voor mij is er niet zoveel gebeurd dit zelfbouw jaar. De kleine monitortjes en de subjes vorderen maar langzaam. Ik had geen directe plannen om speakers mee te nemen, maar aangezien het een thuiswedstrijd is kan er misschien wat geregeld worden met de CD dipolen mocht daar intresse voor zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Joe heeft zojuist m'n nummer gekregen.bas focal m180 schreef:mail je me je telefoon nummer ivm ik later kom .Barry2001 schreef:Lijkt me prima Bas, goede toevoeging!
Mijn gazelle is niet handig bij het vervoeren van speakers. Misschien dat iemand een stukje om wil rijden hiervoor? Ik woon ongeveer 2,5km van de locatie.
Ik heb nog ruimte over in mijn auto en het is geen probleem om je even op te halen.
En anders konden ze wel weer bij mij in de auto 
-
bronco2011B
Hoi, voor mij is dit allemaal nieuw! Ik werd gisteren door koifarm gewezen op deze dag. Hij heeft namelijk een modificatie aan mijn DAC teruggedraaid die ik had laten toepassen en me niet voldoende beviel. Kortom, ik ben een behoorlijk leek en vind het schitterend om te lezen wat er allemaal gebouwd wordt. Ik heb gisteren de versterker en hoofdtelefoonversterkers van koifarm gehoord en dat klonk uitermate goed. Ik ben er graag bij om het een en ander te horen, te bekijken en te leren. Leuk initiatief!!
Super
. Kom je ook uit de buurt Okki?
Ik hoop voor de luisterdag nog tijd te vinden om de speaker eens helemaal netjes op te meten en af te filteren. Vorrig jaar was het soms ietwat fel. Thuis herken ik dit echter niet.
Ik hoop voor de luisterdag nog tijd te vinden om de speaker eens helemaal netjes op te meten en af te filteren. Vorrig jaar was het soms ietwat fel. Thuis herken ik dit echter niet.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wees welkom, kijk en luister gerust rond, wellicht doe je er inspiratie op.bronco2011B schreef:Hoi, voor mij is dit allemaal nieuw! Ik werd gisteren door koifarm gewezen op deze dag. Hij heeft namelijk een modificatie aan mijn DAC teruggedraaid die ik had laten toepassen en me niet voldoende beviel. Kortom, ik ben een behoorlijk leek en vind het schitterend om te lezen wat er allemaal gebouwd wordt. Ik heb gisteren de versterker en hoofdtelefoonversterkers van koifarm gehoord en dat klonk uitermate goed. Ik ben er graag bij om het een en ander te horen, te bekijken en te leren. Leuk initiatief!!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ik denk dat de ruimtes qua akoustiek/grootte redelijk met vorig jaar te vergelijken zijn, misschien dat de ruimtes die we nu gebruiken iets 'harder' zijn, grootte is vergelijkbaar met de grote ruimte van vorig jaar.k.p. schreef:Super. Kom je ook uit de buurt Okki?
Ja, Ik kom uit Almelo. Ik neem tzt wel even contact via PB op.Super . Kom je ook uit de buurt Okki?
- bas focal m180
- Contacteer:
bronco2011B schreef:Hoi, voor mij is dit allemaal nieuw! Ik werd gisteren door koifarm gewezen op deze dag. Hij heeft namelijk een modificatie aan mijn DAC teruggedraaid die ik had laten toepassen en me niet voldoende beviel. Kortom, ik ben een behoorlijk leek en vind het schitterend om te lezen wat er allemaal gebouwd wordt. Ik heb gisteren de versterker en hoofdtelefoonversterkers van koifarm gehoord en dat klonk uitermate goed. Ik ben er graag bij om het een en ander te horen, te bekijken en te leren. Leuk initiatief!!
Is niet verplicht hoorbas focal m180 schreef:Geplaatst: ma 30 jan 2012 15:25 Berichttitel: Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Nog even en de forummers zijn in de minderheid .
Volgende keer introdusee welkom als ze iets lekkers mee nemen
Ik heb nog wel een hele bak pepernoten staan 
Ik wil een korte beschrijving maken van de voorversterker die ik meeneem en dit op/bij het apparaat zetten. Ik meen dat ik voor een andere luisterdag in Breda of Beemsterzwaag een template heb gezien, echter deze kan ik niet vinden. Weet iemand deze te staan, anders ga ik zelf iets maken.
Deze soms? groet,Okki schreef:Ik wil een korte beschrijving maken van de voorversterker die ik meeneem en dit op/bij het apparaat zetten. Ik meen dat ik voor een andere luisterdag in Breda of Beemsterzwaag een template heb gezien, echter deze kan ik niet vinden. Weet iemand deze te staan, anders ga ik zelf iets maken.
Aat