Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
krijg nou de hik. nu heb ik dit ook ineens. ik verdenk dat de HP printerdriver die ik er net op gezet heb wat heeft lopen k**ten, of anders de update van de wacom bamboo driverRonkel schreef:Sommige letters plakken wat aan elkaar (met name d's). Dat was eerst niet... zowel Chrome als IE laten het zo zien. Lijkt dit op wat jij ziet?
![]()
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
Niet een of andere instelling in je browser?
Dat had ik laatst ook (en kwam daar ook pas achter na lang zoeken en vloeken
)
Dat had ik laatst ook (en kwam daar ook pas achter na lang zoeken en vloeken
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
ik heb niets veranderd aan m'n systeem, behalve de 2 genoemde zaken. probleem is browser onafhankelijk, zowel in IE als Opera heb ik er last van. ook andere sites (bv twitter) hebben er last van. wat was bij jou dan de boosdoener? ik zie ook geen nieuwe fonts in de fonts folder (nwst is 2 jaar oud)b_force schreef:Niet een of andere instelling in je browser?
Dat had ik laatst ook (en kwam daar ook pas achter na lang zoeken en vloeken)
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
Bij mij was toen dat ik per ongeluk verkeerde sneltoets had in gedrukt denk ik (maar ik zal het nooit zeker weten
)
Dat is alleen bij jou niet aan de orde zo te lezen.
Dat is alleen bij jou niet aan de orde zo te lezen.
Re: Wat vinden we van t forum?
Hier hetzelfde een keer gehad, toen bood een videokaart driver update soelaas. Wat er dan onderliggend allemaal gebeurt weet ik niet, maar wellicht worden er ook bepaalde instellingen teruggezet?
Re: Wat vinden we van t forum?
ik heb onlangs aangegeven dat ik mijn account hier op het forum op wil zeggen.
Dit schijnt echter nagenoeg onmogelijk te zijn, daar dan al mijn postings verwijderd moeten worden.
Dit schijnt echter nagenoeg onmogelijk te zijn, daar dan al mijn postings verwijderd moeten worden.
Re: Wat vinden we van t forum?
Reden waarom het niet zou kunnen is bovenstaande volgens Henkjan.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van t forum?
Het is ongebruikelijk om accounts te verwijderen, omdat ze ook gewoon ongemoeid kunnen worden gelaten, zodat berichten en discussies intact blijven. Berichten worden namelijk niet verwijderd. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat Henkjan dat gezegd heeft.RASUBS schreef:Reden waarom het niet zou kunnen is bovenstaande volgens Henkjan.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
klopt, wat ik zei was
en met "zo" verwees ik naar het gewoon laten bestaan van het accountwant zo blijven je bijdragen gewoon zoals ze nu zijn
Re: Wat vinden we van t forum?
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd om al je postings te willen verwijderen, als meer mensen dat gaan doen blijft er van het forum weinig meer over.... Waaróm zou je het willen doen eigenlijk?
groetjes
jan
groetjes
jan
- medal-mike
- Berichten: 37
- Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
- Locatie: Margraten
Re: Wat vinden we van t forum?
Ik mis de zoek functie waarbij je uitsluitend zoekt naar een opgegeven combinatie van woorden of zin.
Bijvoorbeeld:
Ik zocht een topic waarin gesproken werd over het toepassen van zoveel mogelijk woofers in een kast, dus zoek functie "veel woofers"
Helaas kan jullie zoekmachine hier niets mee, hij geeft alleen de resultaten van woofers.
Dus heb ik misschien overbodig een nieuw topic gestart....

Bijvoorbeeld:
Ik zocht een topic waarin gesproken werd over het toepassen van zoveel mogelijk woofers in een kast, dus zoek functie "veel woofers"
Helaas kan jullie zoekmachine hier niets mee, hij geeft alleen de resultaten van woofers.
Dus heb ik misschien overbodig een nieuw topic gestart....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van t forum?
Forums die op PhpBB draaien ontberen inderdaad de mogelijkheid om op exacte zinsdelen te zoeken. Omwille van de performance (geen trage website zodra enkele zoekopdrachten worden uitgevoerd) indexeert het programma alle voorkomende woorden, waarin het vervolgens zijn zoekopdrachten uitvoert. Om begrijpelijke redenen worden bij die werkwijze niet alle mogelijke zinsdelen meegenomen.
Het alternatief is om het forum te doorzoeken met de volgende Google-query:
site:forum.zelfbouwaudio.nl "veel woofers"
Het alternatief is om het forum te doorzoeken met de volgende Google-query:
site:forum.zelfbouwaudio.nl "veel woofers"
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
of gebruik de ZBA zoekmotor, dan pak je ook andere zelfbouwaudio gerelateerde sites:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/zoekmotor.php
http://forum.zelfbouwaudio.nl/zoekmotor.php
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van t forum?
Het is me niet duidelijk waarom iemand met alle geweld zijn account verwijderd wil zien, wat hij liever kracht bijzet door de publiciteit te zoeken dan dat hij iets toelicht, als hij zich vervolgens na korte tijd opnieuw registreert.RASUBS schreef:ik heb onlangs aangegeven dat ik mijn account hier op het forum op wil zeggen. .....
Uiteraard mag deze persoon na een dergelijke grap verwachten dat we hier niet nogmaals in meegaan.
Re: Wat vinden we van t forum?
Waar is het ontzettend handig linkje in de koptekst gebleven
?
Daarmee bedoel ik het woordje forum (om naar het forumoverzicht te gaan) in onderstaande kop:
Daarmee bedoel ik het woordje forum (om naar het forumoverzicht te gaan) in onderstaande kop:
Re: Wat vinden we van t forum?
viel mij een tijdje terug ook al op. Maar als je je muis een paar cm naar links beweegt en op het logo klikt, heb je hetzelfde resultaat
Re: Wat vinden we van t forum?
Eh..je kan toch ook "toon actieve onderwerpen" op de werkbalk Favorieten zetten ? veel simpeler dan dat kan het haast niet...Lieuwe schreef:Waar is het ontzettend handig linkje in de koptekst gebleven?
Daarmee bedoel ik het woordje forum (om naar het forumoverzicht te gaan) in onderstaande kop:
Re: Wat vinden we van t forum?
Dat klopt, alleen ik gebruikte het linkje om snel naar de index te komen. Was meer een kwestie van gewenning geworden, dat linkje. En dat kan de eerste week best vervelend zijn als je hem mist
.
Ben er inmiddels al weer aan gewend
.
Ben er inmiddels al weer aan gewend
Re: Wat vinden we van t forum?
Ik zit nu al een aardig poos op deze forum, en het viel mij op dat er sinds kort van die reclame links midden in de texten staan nu. Ik vond ze op diverse andere sites al irritant en verwarrend... nu zijn ze hier ook te vinden. Jammer....
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
