Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door TubeHead »

Soms zijn we welles traag van begrip he... :rofl:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Henkjan »

Ronkel schreef:
Sommige letters plakken wat aan elkaar (met name d's). Dat was eerst niet... zowel Chrome als IE laten het zo zien. Lijkt dit op wat jij ziet?
Afbeelding
krijg nou de hik. nu heb ik dit ook ineens. ik verdenk dat de HP printerdriver die ik er net op gezet heb wat heeft lopen k**ten, of anders de update van de wacom bamboo driver
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Niet een of andere instelling in je browser?
Dat had ik laatst ook (en kwam daar ook pas achter na lang zoeken en vloeken :lol: )
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Henkjan »

b_force schreef:
Niet een of andere instelling in je browser?
Dat had ik laatst ook (en kwam daar ook pas achter na lang zoeken en vloeken :lol: )
ik heb niets veranderd aan m'n systeem, behalve de 2 genoemde zaken. probleem is browser onafhankelijk, zowel in IE als Opera heb ik er last van. ook andere sites (bv twitter) hebben er last van. wat was bij jou dan de boosdoener? ik zie ook geen nieuwe fonts in de fonts folder (nwst is 2 jaar oud) :?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Bij mij was toen dat ik per ongeluk verkeerde sneltoets had in gedrukt denk ik (maar ik zal het nooit zeker weten :( :lol: )

Dat is alleen bij jou niet aan de orde zo te lezen.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Arno »

Hier hetzelfde een keer gehad, toen bood een videokaart driver update soelaas. Wat er dan onderliggend allemaal gebeurt weet ik niet, maar wellicht worden er ook bepaalde instellingen teruggezet?
Ralf67
Ook commercieel actief
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 12 apr 2013, 18:34

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Ralf67 »

ik heb onlangs aangegeven dat ik mijn account hier op het forum op wil zeggen.

Dit schijnt echter nagenoeg onmogelijk te zijn, daar dan al mijn postings verwijderd moeten worden.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Wowly »

leg dat eens uit?
Ralf67
Ook commercieel actief
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 12 apr 2013, 18:34

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Ralf67 »

Reden waarom het niet zou kunnen is bovenstaande volgens Henkjan.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

RASUBS schreef:
Reden waarom het niet zou kunnen is bovenstaande volgens Henkjan.
Het is ongebruikelijk om accounts te verwijderen, omdat ze ook gewoon ongemoeid kunnen worden gelaten, zodat berichten en discussies intact blijven. Berichten worden namelijk niet verwijderd. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat Henkjan dat gezegd heeft.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Henkjan »

klopt, wat ik zei was
want zo blijven je bijdragen gewoon zoals ze nu zijn
en met "zo" verwees ik naar het gewoon laten bestaan van het account
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Wowly »

Het is natuurlijk wel een beetje vreemd om al je postings te willen verwijderen, als meer mensen dat gaan doen blijft er van het forum weinig meer over.... Waaróm zou je het willen doen eigenlijk?

groetjes

jan
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door medal-mike »

Ik mis de zoek functie waarbij je uitsluitend zoekt naar een opgegeven combinatie van woorden of zin.

Bijvoorbeeld:
Ik zocht een topic waarin gesproken werd over het toepassen van zoveel mogelijk woofers in een kast, dus zoek functie "veel woofers"
Helaas kan jullie zoekmachine hier niets mee, hij geeft alleen de resultaten van woofers.

Dus heb ik misschien overbodig een nieuw topic gestart....
:oops:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

Forums die op PhpBB draaien ontberen inderdaad de mogelijkheid om op exacte zinsdelen te zoeken. Omwille van de performance (geen trage website zodra enkele zoekopdrachten worden uitgevoerd) indexeert het programma alle voorkomende woorden, waarin het vervolgens zijn zoekopdrachten uitvoert. Om begrijpelijke redenen worden bij die werkwijze niet alle mogelijke zinsdelen meegenomen.

Het alternatief is om het forum te doorzoeken met de volgende Google-query:
site:forum.zelfbouwaudio.nl "veel woofers"
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Henkjan »

of gebruik de ZBA zoekmotor, dan pak je ook andere zelfbouwaudio gerelateerde sites:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/zoekmotor.php
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

RASUBS schreef:
ik heb onlangs aangegeven dat ik mijn account hier op het forum op wil zeggen. .....
Het is me niet duidelijk waarom iemand met alle geweld zijn account verwijderd wil zien, wat hij liever kracht bijzet door de publiciteit te zoeken dan dat hij iets toelicht, als hij zich vervolgens na korte tijd opnieuw registreert. :-k

Uiteraard mag deze persoon na een dergelijke grap verwachten dat we hier niet nogmaals in meegaan. [-(
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Lieuwe »

Waar is het ontzettend handig linkje in de koptekst gebleven :cry: ?
Daarmee bedoel ik het woordje forum (om naar het forumoverzicht te gaan) in onderstaande kop:
Bijlagen
Forum hyperlink.png
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door daniel »

viel mij een tijdje terug ook al op. Maar als je je muis een paar cm naar links beweegt en op het logo klikt, heb je hetzelfde resultaat
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door ray5150 »

Lieuwe schreef:
Waar is het ontzettend handig linkje in de koptekst gebleven :cry: ?
Daarmee bedoel ik het woordje forum (om naar het forumoverzicht te gaan) in onderstaande kop:
Eh..je kan toch ook "toon actieve onderwerpen" op de werkbalk Favorieten zetten ? veel simpeler dan dat kan het haast niet...
Naamloos.png
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Lieuwe »

Dat klopt, alleen ik gebruikte het linkje om snel naar de index te komen. Was meer een kwestie van gewenning geworden, dat linkje. En dat kan de eerste week best vervelend zijn als je hem mist :mrgreen: .
Ben er inmiddels al weer aan gewend ;).
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door nxs77 »

Ik zit nu al een aardig poos op deze forum, en het viel mij op dat er sinds kort van die reclame links midden in de texten staan nu. Ik vond ze op diverse andere sites al irritant en verwarrend... nu zijn ze hier ook te vinden. Jammer....
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door ray5150 »

Links midden van de tekst ?
Waar dan precies ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door ds23man »

Reclame? Waar dan? Of ben je gehacked?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door ray5150 »

Wie brengt er licht in deze zaak ?
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door CoenvanDongen »

Bedoel je de onderschriften? :-#
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”