Breda 2011 - wie neemt wat mee

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door knuisje »

De verbindinggstukjes tussen de twee buizen hebben losgelaten. Ik moet de twee buizen stevig gekoppeld hebben anders breekt door het schudden van de auto de tweeterbuis van de voetplaat af. :x
Ik ga de verbinding nu verstevigen, maar dat heb ik vanmorgen nautuurlijk niet klaar. Ik hoop ze volgend jaar mee te nemen. :?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Wowly »

Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
Is opgelost, was zelf vergeten dat Loek op vakantie is en Ray zijn spullen mee zou nemen.

Bedankt voor de moeite Jan.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door b_force »

Wowly schreef:
Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
Die is pas 4 juni terug (weet ik toevallig)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door asterduc »

hannesie schreef:
Wat ik wel heel erg mis, is een paar luidsprekertjes uit de buurt van Antwerpen :oops:


Hij zal toch niet gestopt zijn met bouwen??

Asterduc, hoe zit het ????????????
hahaha, ik kwam deze post tegen tijdens een zoekopdracht op mijn nickname.

Waren ze zo klein dat je ze niet zag staan misschien?

Gestopt met bouwen? nee hoor, wel gestopt met veel te posten en zodoende meer tijd over te houden om te bouwen!

... tot Breda 2012, en dan met dikke speakers!!!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door hannesie »

asterduc schreef:
hannesie schreef:
Wat ik wel heel erg mis, is een paar luidsprekertjes uit de buurt van Antwerpen :oops:


Hij zal toch niet gestopt zijn met bouwen??

Asterduc, hoe zit het ????????????
hahaha, ik kwam deze post tegen tijdens een zoekopdracht op mijn nickname.

Waren ze zo klein dat je ze niet zag staan misschien?

Gestopt met bouwen? nee hoor, wel gestopt met veel te posten en zodoende meer tijd over te houden om te bouwen!

... tot Breda 2012, en dan met dikke speakers!!!
We hebben elkaar wel degelijk gezien en je magnetostaten gehoord, ik heb er zelfs een paar foto's van gemaakt, en vervolgens in het topic terugblik gezet.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/downl ... &mode=view
Maar toen wist ik nog niet dat je zou komen. :oops: :?


Voor wat betreft volgend jaar.

Daar ga ik mij nu al op verheugen... :kwijl: :kwijl:
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door cool »

mischa72 schreef:
Wowly schreef:
Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
Is opgelost, was zelf vergeten dat Loek op vakantie is en Ray zijn spullen mee zou nemen.

Bedankt voor de moeite Jan.

Groeten,
Mischa
Ja, volgend jaar de vakantie maar anders plannen, want ik heb weer een hoop gemist in Breda.
Maar er was genoeg compensatie......
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door bas focal m180 »

Geenius schreef:
Bijgaand de ge-update tekening van de L' Orfeo zoals nu uiteindelijk gebouwd en te zien zal zijn in Breda. :)
ik zie op je site dat je bent overgestapt naar de scan speak beryllium tweeter , had je daar een rede voor ?
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Geenius »

bas focal m180 schreef:
ik zie op je site dat je bent overgestapt naar de scan speak beryllium tweeter , had je daar een rede voor ?
Mundorf had alweer de zoveelste "verbeterde" versie van de AMT op de markt gebracht maar natuurlijk met net even andere parameters. Dat zou inhouden dat het filter weer opnieuw ontworpen zou moeten worden. Dus ben ik overgestapt naar een merk wat zijn producten eerst helemaal uitontwikkelt voor ze op de markt worden gebracht.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door bas focal m180 »

Geenius schreef:
bas focal m180 schreef:
ik zie op je site dat je bent overgestapt naar de scan speak beryllium tweeter , had je daar een rede voor ?
Mundorf had alweer de zoveelste "verbeterde" versie van de AMT op de markt gebracht maar natuurlijk met net even andere parameters. Dat zou inhouden dat het filter weer opnieuw ontworpen zou moeten worden. Dus ben ik overgestapt naar een merk wat zijn producten eerst helemaal uitontwikkelt voor ze op de markt worden gebracht.
Dat viel mij ook al op in de H&H en K&T bladeren dat er elke keer wel weer (kleine) veranderingen waren in hun AMT .
Ik kan me voorstellen dat de kleine en grote speaker ontwerpers/fabriekanten hierdoor afhaken om de AMT in hun ontwerpen te gebruiken .

Bij scan speak is het enigste wat verandert in loop van de tijd zijn de prijsen , dat zag je met de revelator serie die werdt in de loop van de jaren goedkoper .
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Pjotr »

Is niet helemaal een vergelijk. AMT maakt die tranducer en blijft hem verbeteren. Dat hoort een beetje bij dit product. Dome tweeters worden ook wel verbeterd, hetzij in kwaliteit, hetzij in in prijs of materiaal. Fabrikanten zetten dan gewoon een nieuw typenummer op de markt. Wil je daarmee aan de slag dan moet je vaak net zo goed het filter aanpassen.

Die AMT is nou eenmaal een special. Blijft wel vervelend als de parameters steeds veranderen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door asterduc »

Geenius schreef:
Dus ben ik overgestapt naar een merk wat zijn producten eerst helemaal uitontwikkelt voor ze op de markt worden gebracht ...
... en ze ook nog enkele decennia in programma houdt
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”