Ik ga de verbinding nu verstevigen, maar dat heb ik vanmorgen nautuurlijk niet klaar. Ik hoop ze volgend jaar mee te nemen.
Breda 2011 - wie neemt wat mee
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
De verbindinggstukjes tussen de twee buizen hebben losgelaten. Ik moet de twee buizen stevig gekoppeld hebben anders breekt door het schudden van de auto de tweeterbuis van de voetplaat af.
Ik ga de verbinding nu verstevigen, maar dat heb ik vanmorgen nautuurlijk niet klaar. Ik hoop ze volgend jaar mee te nemen.
Ik ga de verbinding nu verstevigen, maar dat heb ik vanmorgen nautuurlijk niet klaar. Ik hoop ze volgend jaar mee te nemen.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Is opgelost, was zelf vergeten dat Loek op vakantie is en Ray zijn spullen mee zou nemen.Wowly schreef:Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
Bedankt voor de moeite Jan.
Groeten,
Mischa
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Die is pas 4 juni terug (weet ik toevallig)Wowly schreef:Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
hahaha, ik kwam deze post tegen tijdens een zoekopdracht op mijn nickname.hannesie schreef:Wat ik wel heel erg mis, is een paar luidsprekertjes uit de buurt van Antwerpen![]()
Hij zal toch niet gestopt zijn met bouwen??
Asterduc, hoe zit het ????????????
Waren ze zo klein dat je ze niet zag staan misschien?
Gestopt met bouwen? nee hoor, wel gestopt met veel te posten en zodoende meer tijd over te houden om te bouwen!
... tot Breda 2012, en dan met dikke speakers!!!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
We hebben elkaar wel degelijk gezien en je magnetostaten gehoord, ik heb er zelfs een paar foto's van gemaakt, en vervolgens in het topic terugblik gezet.asterduc schreef:hahaha, ik kwam deze post tegen tijdens een zoekopdracht op mijn nickname.hannesie schreef:Wat ik wel heel erg mis, is een paar luidsprekertjes uit de buurt van Antwerpen![]()
Hij zal toch niet gestopt zijn met bouwen??
Asterduc, hoe zit het ????????????
Waren ze zo klein dat je ze niet zag staan misschien?
Gestopt met bouwen? nee hoor, wel gestopt met veel te posten en zodoende meer tijd over te houden om te bouwen!
... tot Breda 2012, en dan met dikke speakers!!!
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/downl ... &mode=view
Maar toen wist ik nog niet dat je zou komen.
Voor wat betreft volgend jaar.
Daar ga ik mij nu al op verheugen...
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ja, volgend jaar de vakantie maar anders plannen, want ik heb weer een hoop gemist in Breda.mischa72 schreef:Is opgelost, was zelf vergeten dat Loek op vakantie is en Ray zijn spullen mee zou nemen.Wowly schreef:Loek of cool,mischa vraagt zich af waar je blijft, h ij heeft wat voor je
Bedankt voor de moeite Jan.
Groeten,
Mischa
Maar er was genoeg compensatie......
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
ik zie op je site dat je bent overgestapt naar de scan speak beryllium tweeter , had je daar een rede voor ?Geenius schreef:Bijgaand de ge-update tekening van de L' Orfeo zoals nu uiteindelijk gebouwd en te zien zal zijn in Breda.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Mundorf had alweer de zoveelste "verbeterde" versie van de AMT op de markt gebracht maar natuurlijk met net even andere parameters. Dat zou inhouden dat het filter weer opnieuw ontworpen zou moeten worden. Dus ben ik overgestapt naar een merk wat zijn producten eerst helemaal uitontwikkelt voor ze op de markt worden gebracht.bas focal m180 schreef:ik zie op je site dat je bent overgestapt naar de scan speak beryllium tweeter , had je daar een rede voor ?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Dat viel mij ook al op in de H&H en K&T bladeren dat er elke keer wel weer (kleine) veranderingen waren in hun AMT .Geenius schreef:Mundorf had alweer de zoveelste "verbeterde" versie van de AMT op de markt gebracht maar natuurlijk met net even andere parameters. Dat zou inhouden dat het filter weer opnieuw ontworpen zou moeten worden. Dus ben ik overgestapt naar een merk wat zijn producten eerst helemaal uitontwikkelt voor ze op de markt worden gebracht.bas focal m180 schreef:ik zie op je site dat je bent overgestapt naar de scan speak beryllium tweeter , had je daar een rede voor ?
Ik kan me voorstellen dat de kleine en grote speaker ontwerpers/fabriekanten hierdoor afhaken om de AMT in hun ontwerpen te gebruiken .
Bij scan speak is het enigste wat verandert in loop van de tijd zijn de prijsen , dat zag je met de revelator serie die werdt in de loop van de jaren goedkoper .
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Is niet helemaal een vergelijk. AMT maakt die tranducer en blijft hem verbeteren. Dat hoort een beetje bij dit product. Dome tweeters worden ook wel verbeterd, hetzij in kwaliteit, hetzij in in prijs of materiaal. Fabrikanten zetten dan gewoon een nieuw typenummer op de markt. Wil je daarmee aan de slag dan moet je vaak net zo goed het filter aanpassen.
Die AMT is nou eenmaal een special. Blijft wel vervelend als de parameters steeds veranderen.
Die AMT is nou eenmaal een special. Blijft wel vervelend als de parameters steeds veranderen.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
... en ze ook nog enkele decennia in programma houdtGeenius schreef:Dus ben ik overgestapt naar een merk wat zijn producten eerst helemaal uitontwikkelt voor ze op de markt worden gebracht ...
