Poolklemmen
Moderator: Beheerdersteam
Poolklemmen
Heeft iemand de vernikkelde PK18 poolklemmen van Inter Technik al eens toegepast? Zie foto hieronder. Als ik het goed begrijp zijn deze ook geschikt voor banaanstekkers. Hiervoor moeten dan de gekleurde dopjes worden verwijderd. Als de dopjes verwijderd zijn is volgens mij het verschil tussen + en - niet meer te zie.?
Ik heb de goudkleurige K42's nu gekocht. Zijn op zich goede klemmen maar ik vind de goudkleur eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Kent iemand nog andere niet te dure alternatieven voor "nikkelkleurige" poolklemmen? WBT heeft natuurlijk ook erg mooie klemmen in het assortiment maar deze vind ik te duur.
Ik heb de goudkleurige K42's nu gekocht. Zijn op zich goede klemmen maar ik vind de goudkleur eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Kent iemand nog andere niet te dure alternatieven voor "nikkelkleurige" poolklemmen? WBT heeft natuurlijk ook erg mooie klemmen in het assortiment maar deze vind ik te duur.
- Bijlagen
-
- Goudkleurige K42-AU
- K42-AU.jpg (6.18 KiB) 939 keer bekeken
-
- PK18/82M Inter Technik
- PK18-82MS.jpg (5 KiB) 939 keer bekeken
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Je sloopt een kwikthermometer van je zusje en gebruikt dat kwik om over het goud heen te halen... Foetsie is de goudkleur..
Een andere optie is misschien nog om van die gekleurde ringetjes te gebruiken die je soms bij Cinch/RCA pluggen ziet. Als dan het kapje er uit genomen is zie je altijd nog het rode / zwarte ringetje....
Of je merkt de + en - ook op de kast.
Kees
Een andere optie is misschien nog om van die gekleurde ringetjes te gebruiken die je soms bij Cinch/RCA pluggen ziet. Als dan het kapje er uit genomen is zie je altijd nog het rode / zwarte ringetje....
Of je merkt de + en - ook op de kast.
Kees
Lees dan wel even eerst dit door als je wilt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwik#Toxic ... veiligheid
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwik#Toxic ... veiligheid
als je belangstelling hebt, 'k heb nog een kleine 50 ringetjes over, in een maat die past om Xhadow Precision pluggenaudiomanics schreef:Een andere optie is misschien nog om van die gekleurde ringetjes te gebruiken die je soms bij Cinch/RCA pluggen ziet. Als dan het kapje er uit genomen is zie je altijd nog het rode / zwarte ringetje....
Of je merkt de + en - ook op de kast.
Kees
Øin = 11.5mm. / Øout = 13.5mm.
kleuren: helder blauw / helder groen / mosterd geel / wijn rood / mat zwart
een aantal stuur ik je graag toe als je wilt
Wolf
Hallo Wolf,
Bedankt voor je aanbod maar het is niet meer nodig.
Ik ben vandaag via een oude thread terecht gekomen bij: http://www.hollandlink.nl en heb hier zojuist 2 paar WBT-lookalike poolklemmen gekocht. Vind ze persoonlijk erg mooi tegen een redelijke prijs (Net geen 30 Euro voor 4 stuks incl. verzendkosten)
Erwin
Bedankt voor je aanbod maar het is niet meer nodig.
Ik ben vandaag via een oude thread terecht gekomen bij: http://www.hollandlink.nl en heb hier zojuist 2 paar WBT-lookalike poolklemmen gekocht. Vind ze persoonlijk erg mooi tegen een redelijke prijs (Net geen 30 Euro voor 4 stuks incl. verzendkosten)
Erwin
