Vifa Carat, incl zelfbouw kastje

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
dries77
Berichten: 11
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 12:33
Locatie: Heerhugowaard

Vifa Carat, incl zelfbouw kastje

Bericht door dries77 »

Wat vinden jullie ervan?
Misschien maak ik nog deurtjes voor het kastje.


Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

ziet er prima uit 8)
ik heb er toen flink van genoten(zeker na de tweeter upgrade)
dries77
Berichten: 11
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 12:33
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door dries77 »

tweeter upgrade?

Vind het zo al erg mooi klinken. Maarja, ik ben geen kenner. Zal eens zoeken naar het draadje.
Bedankt!
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

Sjeez... had altijd een idee gehad hoe het er ongeveer uit moet zien als ik hier de boel voor elkaar wou hebben.

En jij hebt precies het zoals ik het wil hebben ( behalve buizen versterker gezien dan ;) )

Super mooi !! 8) 8)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

eerst maar een flink genieten 8)
en over een jaartje eens verder gaan met verbeteren,er zijn nog veel verbeteringen toe te passen dus je hoeft ze voorlopig nog niet zat te worden :wink:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Bericht door Lnsadnoh »

Ziet er zeer deftig uit Dries, mooi strak!
Mooie originele Carat!
Als je het plan over deurtjes gaat doorvoeren dan zou ik je Center speaker in het midden op je meubel positioneren en je screen daarbovenop.
Gesloten