eerst maar een flink genieten
en over een jaartje eens verder gaan met verbeteren,er zijn nog veel verbeteringen toe te passen dus je hoeft ze voorlopig nog niet zat te worden
Ziet er zeer deftig uit Dries, mooi strak!
Mooie originele Carat!
Als je het plan over deurtjes gaat doorvoeren dan zou ik je Center speaker in het midden op je meubel positioneren en je screen daarbovenop.