jeroen_d schreef:Een stijve moet je niet buigen,
EN NU IS HET GENOEG
Groeten,
Mischa
Moderator: Beheerdersteam
Hmz... op zich wel een goed idee, maar ik heb een hekel aan houtbewerking: het kost zo onbenullig veel tijd. Eerst deze maar 's helemaal af maken. Als ik dan nog zin heb.. wie weet. Maar natuurlijk heb ik al een aantal conventionele boxen gebouwd. Een aantal daarvan heb ik ook nog hier thuis. Ik weet dus wel ongeveer wat 't doet.Henkjan schreef:we will....
maar ga je nog ter lering ende vermaek een gewoon kastje maken? van spaanplaat ofzo
Oh, gebeurt dat niet automatisch?Martijn M schreef:Weet iemand trouwens hoe je de verschillende curves een eigen kleurtje kunt gegeven? Ik geloof dat ik dat ooit eens ergens gezien heb, maar ik weet niet meer waar.
Ja, het is een klein kamertje. Al voor de puls is afgelopen heb ik reflecties. Niet aan te ontkomen. Ik zit meestal rond 3.5ms. Ik zou natuurlijk de afstand kunnen verkleinen, maar dan zit je weer met het exacte punt waar de fases mooi optellen en het niet precies meenemen van de bafflestep. De bijgevoegde meting is gedaan op ongeveer 50 cm.bertor schreef:Oh, gebeurt dat niet automatisch?Martijn M schreef:Weet iemand trouwens hoe je de verschillende curves een eigen kleurtje kunt gegeven? Ik geloof dat ik dat ooit eens ergens gezien heb, maar ik weet niet meer waar.
Wat voor tijdvenster gebruik je eigenlijk? Er lijken nogal veel reflecties in je metingen te zitten, het frequentieverloop is nogal grillig.