Vergeet ook niet de weerstand van de primaire wikkeling (x de spanningsverhouding) om de uiteindelijke impedantie van trafo te weten te komen.nl3prc schreef:Nog een vraagje in verband het de simulatie die ik wil doen.
wat is de Ohmse doormeting van je hoogspanning wikkelling van je voedigs trafo.
groet,
Aat
