Leuke schakeling, misschien moet ik hier maar eens op doorborduren met een 807SE met een 6SL7 aan de ingang.Ah!buis schreef:Tja,die E80F is hier best te gebruiken zo te zien.Maar dat is met de bedoeling om voldoende versterking te hebben om tegenkoppeling over de hele versterker toe te passen.Als ik zo de moeilijkheden lees met de Theorexx die zo'n tegenkoppeling heeft,is het misschien verstandig eerst 's te zien wat het geeft met enkel plaatselijke tegenkoppeling.Dus een SRPP met ECC83 zonder kathode-ontkoppeling en ook de eindtrap met eigen tegenkoppeling.
De UGT van Ra=3k5 is geschikt met een voeding van rond 400V,geeft dan een 8W.Met een trafo van DickBest en Si-gelijkrichters kun je beide (stereo) versterkers voeden.Om die 400-en voeding met een buizengelijkrichter te halen heb je een trafo nodig die wel 2x400V levert en meer gloeistroom,veel duurder.
Een voorstel om te proberen,of voor PRC te simuleren,hierbij.
Anne
Waarvoor dient de condensator tussen de primaire en de secundaire van de uitgangstrafo, Anne?
