Of krijgen we dan problemen met privacy shit
Vind t altijd leuk een gezicht te hebben bij een naam...
Of dat raar
Moderator: Beheerdersteam
Welke set?TubeHead schreef:Iemand zetten op een gegeven momment een stukje muziek op van één of ander Nederlandse zanger.. Wie wat was het ?
Hoe ik er uit zie?bcvdb schreef:Ben erg benieuwd wat de bijbehorende forumnamen zijn van de mensen op de foto.
Of krijgen we dan problemen met privacy shit![]()
Vind 't altijd leuk een gezicht te hebben bij een naam...
Of dat raar
John P schreef:Het was het nummer En Dan van The Scene van het album Code. Vooral gedraaid vanwege de ketterse tekst: Hoe meer de zender kraakt, hoe meer hij mij zal raken. Hoe meer de speaker kraakt, hoe meer mijn hart verzacht.