Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in Midden-Limburg te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
16
35%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
3
7%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
11
24%
Nee, Midden-Limburg is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
15
33%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
bcvdb
Berichten: 467
Lid geworden op: vr 22 jul 2011, 18:52
Locatie: Steensel (Eindhoven)

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door bcvdb »

Ben erg benieuwd wat de bij ehorende forumnamen zijn van de mensen op de foto.
Of krijgen we dan problemen met privacy shit :mrgreen:

Vind t altijd leuk een gezicht te hebben bij een naam...

Of dat raar :p
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door hsmeets »

Zo te lezen was de eerste dag een bescheiden maar geslaagde start.

Ik hoop er de volgende keer (als) wel bij te zijn.

Huib
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door TubeHead »

Iemand zetten op een gegeven momment een stukje muziek op van één of ander Nederlandse zanger.. Wie wat was het ?
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

TubeHead schreef:
Iemand zetten op een gegeven momment een stukje muziek op van één of ander Nederlandse zanger.. Wie wat was het ?
Welke set?
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door John P »

Het was het nummer En Dan van The Scene van het album Code. Vooral gedraaid vanwege de ketterse tekst: Hoe meer de zender kraakt, hoe meer hij mij zal raken. Hoe meer de speaker kraakt, hoe meer mijn hart verzacht.
Heino
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 20:03
Locatie: Heerlen

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door Heino »

bcvdb schreef:
Ben erg benieuwd wat de bijbehorende forumnamen zijn van de mensen op de foto.
Of krijgen we dan problemen met privacy shit :mrgreen:

Vind 't altijd leuk een gezicht te hebben bij een naam...

Of dat raar :p
Hoe ik er uit zie?
Ik ben altijd te herkennen aan het meegebrachte kind :oops: en in Maasbracht óók aan de kruk waarmee ik liep.
Wellicht volgende keer net zoals in Breda stickers op met de forumnaam (of die van ACL)?

Trouwens:
Ook ik heb me als dubbel-lid (zelfbouwaudio én ACL) goed vermaakt in Maasbracht.
Leuk, zo'n enthousiaste club mensen bezig te zien en te horen wat hen allemaal bezig houdt en vooral wat daarbij allemaal ontstaat.
Ik hoop dat de Limburgse versie van de zelfbouwaudiodag wordt herhaald, dan ben ik er zeker weer bij.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door meiborg »

In rood omcirkeld: Mijn vader en ik (mijn vader is de linker persoon, er was blijkbaar verwarring op de luisterdag hahaha =; ).
DSCF2886small.JPG
Mvg Reinder
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door TubeHead »

John P schreef:
Het was het nummer En Dan van The Scene van het album Code. Vooral gedraaid vanwege de ketterse tekst: Hoe meer de zender kraakt, hoe meer hij mij zal raken. Hoe meer de speaker kraakt, hoe meer mijn hart verzacht.

yes dat was hem ! :goeie:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

Ook effe laten zien wie ik ben:
ikke in Maasbracht.jpg
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door meanman64 »

Dit ben ik ,niet zo duidelijk altijd de handjes in de weg
Bijlagen
Ikke in Maarsbracht.JPG
Laatst gewijzigd door meanman64 op za 17 nov 2012, 10:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door meiborg »

Incognito heette dat toch?

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door medal-mike »

En diegene met het minste verstand van zaken, die zit weer eens vooraan... :lol:
Bijlagen
ZBA-dag maasbracht.JPG
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door bas focal m180 »

:rofl: :rofl: :rofl: leuke fotoshop
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”