John P schreef:Kun je met een gerust hart tegen je vrouw zeggen dat ze de boxen rustig aan de kant mag schuiven. Ik wil ze eigenlijk wel horen als ze klaar zijn, en ik denk dat ik niet de enige ben. Ik vrees dat het een vrachtwagentje huren wordt naar Breda.
In rust zullen de boxen plaats mogen nemen op een plateau waarboven de TV hangt. (plateau is 3,8m breed). Nu staan daar ook al kastjes met vergelijkbare afmetingen, dus dat is blijkbaar acceptabel! Ik denk alleen dat ik ze zelf zal mogen verplaatsen als ik een mopje muziek wil luisteren!
In gevouwen toestand passen ze in de Antara

dus no problem!! Als ik in mei tijd heb kom ik naar Breda, dat ben ik nu al 3 jaar van plan, maar ik heb rond die tijd vaak andere verplichtingen... werk enzo...
markbakk schreef:Ik vind het idee in elk geval goed gevonden! Nou nog goede afrondingen van de baffle. En die tweeters kunnen vast nog wel wat dichter tegen de middentoners aan. Qua rendement en max SPL ga je de XXLS wel aardig op z'n max gebruiken.
Die rondingen moeten er nog in, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik het voor elkaar krijg om een baffle met dubbele ronding te produceren. Kan dun triplex in twee richtingen gebogen en verlijmd worden?? Volgens mij hou je dan ergens materiaal over of kom je tekort.. Stukkie carbon zou ook kunnen natuurlijk...

Die XXLS 12 zal het inderdaad niet tot 115dB bij kunnen houden, maar ik weet ook niet of ik dat nou ambieer!

De belastbaarheid van die XXLS hangt voornamelijk af van de gekozen LT instellingen.