B.t.w. de conus van de CSS is recht, die van de Mivoc heeft een ronding naar binnen toe.
Eerst maar eens bezien hoe het klinkt, kunnen we altijd nog reclameren.
Moderator: Beheerdersteam
Pjotr schreef:Arno, dit is met een redelijke groothoek gedaan en daarvan klopt de geometrie behoorlijk goedDoor de groothoek krijg je altijd een overdreven perspectief vertekening. Op die manier meten heeft dan weinig zin als het niet exact recht er voor opgenomen is. Kijk ook maar naar de breedte van de afschuining in de voorflens.
B.t.w. de conus van de CSS is recht, die van de Mivoc heeft een ronding naar binnen toe.
Eerst maar eens bezien hoe het klinkt, kunnen we altijd nog reclameren.
welke bedoel je nou? De Trio8 is de CSS...Pjotr schreef:Eerste indruk tot dusver: Beide speakers recht ge-equalised met de DSP van de AS2-100 naar 30 Hz op - 3dB. De CSS levert dan een substantiële bas op redelijk volume zonder noemenswaardig hoorbare vervorming. Had daar wel een 350W versterker voor nodig (2x UcD180 gebrugd). Met 1x UcD180 ging dat niet echt lekker. De Trio haalde dat niet, equalisen tot 35 - 40 Hz is wel de limiet daarmee. .....