Vandaag de dac afgesoldeerd,met enige moeite de extra elco,s tussen de voeding geplaatst en voorzien van 23 ohm weerstanden,om de spanning voor de
TentLab shunt,s te verlagen.
De trafo,s er tussen geknoopt en de spanningen nagemeten.
De T.L shunt,s draaien op een voedingsspanning van 8V,moet misschien nog iets hoger naar 9V,eerst maar eens proberen...........
De centrale voedingsspanning afgesteld op 9V en resterende voedingen van 5V nagemeten,,alles is er,,
Dan de buizenbakken maar even opwarmen en dit gebakje maar eens testen.
De test gedaan zonder versterkertrap met het signaal rechtstreeks van de I/V weerstanden naar de 6N16 voorversterker..
Hij doet het
Klinkt niet verkeerd
