7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
En de Revox zei: plof.... na een uurtje aan de stroom te hebben gehangen. Gaat lekker zo 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik lees net dat er voorin het pand een wijnhandel is gevestigd!!!!!! 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
mss kunnen we achterin de zaal een typische desktop opstelling maken met de "kleintjes"? is er op t "hoofdpodium" even pauze, kunnen we daar muziek makenAatV schreef:Echter, ik gebruik de ELL80 versterker en de paasproject luidsprekertjes normaal als desktop setje. Om een zaal te vullen is misschien wat veel gevraagd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Dat wordt een latertje vannacht!ds23man schreef:En de Revox zei: plof.... na een uurtje aan de stroom te hebben gehangen. Gaat lekker zo
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
De wijn zul je zelf moeten meenemen. Er is wel een stukje kaas te koop. http://www.tsiis.nl/ds23man schreef:Ik lees net dat er voorin het pand een wijnhandel is gevestigd!!!!!!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Moet al niet gekker worden, een wijnhandel die kaashandel is geworden..... En dan geeneens franse kaas!richard schreef:De wijn zul je zelf moeten meenemen. Er is wel een stukje kaas te koop. http://www.tsiis.nl/ds23man schreef:Ik lees net dat er voorin het pand een wijnhandel is gevestigd!!!!!!
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
veel plezier morgen jongens, eventueel met een stukje friese kaas. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Vergeet je de kleine boxjes niet!
Toevallig m'n W3-881SJF Tangbandjes al binnen?
Zo ja zou je ze morgen ook mee kunnen nemen.
http://www.tb-speaker.com/detail/0624_11/w3-881sjf.htm
Paul.
Toevallig m'n W3-881SJF Tangbandjes al binnen?
Zo ja zou je ze morgen ook mee kunnen nemen.
http://www.tb-speaker.com/detail/0624_11/w3-881sjf.htm
Paul.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Henkjan schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil er heus wel 1tje mono luisteren hoor...
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Zo, dat wordt druk straks!!De liefhebbers / deelnemers zijn:
1: Barry2001
2: Henkjan neemt mee: CSS 3 weg, Marantz CD 4000 en leuke versterker ?
3: Sander1238 neemt mee: omgebouwde Bocama (??)
4: dre
5: ds23man neemt mee: Revox bandrecorder we zien wel hoe we deze in passen .. aan heteinde van dag
6: hannesie neemt mee: combi Hypex UCD180 HG met HxR en SMPS 400a180 uitvoering UCD180ST (SS editie) lineaire voeding
7: HoMeR
8: Zweitse neemt mee : Speaker: Till 2-70 Amp: LM 4780
9: Rumoh neemt mee:Speakers: DAX² , M142, FrugalHornMK3, Amps: Magnat MA-800, MusicAngel EL34SE Bron : Squeezebox Beresford DAC
10: Dalojan neemt mee: 2 weg speakers AUDAX 20 cm HDA+2" VIFA dome, preamp en buizen eindversterkers (300B of 2A3-40) ?
11: sjons
12: TheoK neemt mee: HF 10 buizenversterker 2*10 watt
13: Kappa7 neemt mee: meetkast voor versterkers en de Mable ?
14; Meubelmaker vriend TheoK ?
15: Koss ??
16: mhifi
17: Tubehead
18: architect neemt mee: 2weg zelfbouw 550-8 Eton mid en ER4 eton bandtweeter
19: koifarm neemt mee: mm phono preamp en draaitafel
20: buizenbuzz
21: Aatv neemt mee: ELL 80 buizenamp en paasproject speakers
22: ovni mogelijk sneakpreview open baffle !!!
23: tino komt met dre
24: cool
25: CoenvanDongen
26: pvanlingen
27: knuisje
28: FR_Aad
29: Richard neemt mee: Bryston voor- en eind versterker als reserve
30: Weidok (ytzen) neemt mee: El Cheapo OB's (CCS ERT 26 tweeter, Senon BB en Monacor woofers) en PS1
31: corto maltese neemt mee: TL Fast
32: Henk de Vries
31: Sietse afgemeld
Gezellie !
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
hier gaan we echt iets aan missen helaas.......Henkjan schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Soldeer Workshop !!Henkjan schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik weet niet zeker of ik het ga redden, moet nog even hard aan het werk 
Mocht het niet uitkomen met de huur van de ruimte maak ik mijn deel wel over.
Misschien lukt het om nog een uurtje langs te komen.
Mocht het niet uitkomen met de huur van de ruimte maak ik mijn deel wel over.
Misschien lukt het om nog een uurtje langs te komen.
