7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

En de Revox zei: plof.... na een uurtje aan de stroom te hebben gehangen. Gaat lekker zo :boos:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Ik lees net dat er voorin het pand een wijnhandel is gevestigd!!!!!! :proost:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

AatV schreef:
Echter, ik gebruik de ELL80 versterker en de paasproject luidsprekertjes normaal als desktop setje. Om een zaal te vullen is misschien wat veel gevraagd.
mss kunnen we achterin de zaal een typische desktop opstelling maken met de "kleintjes"? is er op t "hoofdpodium" even pauze, kunnen we daar muziek maken :idea:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
En de Revox zei: plof.... na een uurtje aan de stroom te hebben gehangen. Gaat lekker zo :boos:
Dat wordt een latertje vannacht! :rock:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door richard »

ds23man schreef:
Ik lees net dat er voorin het pand een wijnhandel is gevestigd!!!!!! :proost:
De wijn zul je zelf moeten meenemen. Er is wel een stukje kaas te koop. http://www.tsiis.nl/
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

richard schreef:
ds23man schreef:
Ik lees net dat er voorin het pand een wijnhandel is gevestigd!!!!!! :proost:
De wijn zul je zelf moeten meenemen. Er is wel een stukje kaas te koop. http://www.tsiis.nl/
Moet al niet gekker worden, een wijnhandel die kaashandel is geworden..... En dan geeneens franse kaas! :evil:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

veel plezier morgen jongens, eventueel met een stukje friese kaas. 8)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:

ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door pvanlingen »

Vergeet je de kleine boxjes niet!

Toevallig m'n W3-881SJF Tangbandjes al binnen?
Zo ja zou je ze morgen ook mee kunnen nemen. :D

http://www.tb-speaker.com/detail/0624_11/w3-881sjf.htm

Paul.
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door sjons »

Henkjan schreef:
:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:

ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:

Ik wil er heus wel 1tje mono luisteren hoor... :oops: :? :cry: :roll:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door HoMeR »

De liefhebbers / deelnemers zijn:
1: Barry2001
2: Henkjan neemt mee: CSS 3 weg, Marantz CD 4000 en leuke versterker ?
3: Sander1238 neemt mee: omgebouwde Bocama (??)
4: dre
5: ds23man neemt mee: Revox bandrecorder we zien wel hoe we deze in passen .. aan heteinde van dag
6: hannesie neemt mee: combi Hypex UCD180 HG met HxR en SMPS 400a180 uitvoering UCD180ST (SS editie) lineaire voeding
7: HoMeR
8: Zweitse neemt mee : Speaker: Till 2-70 Amp: LM 4780
9: Rumoh neemt mee:Speakers: DAX² , M142, FrugalHornMK3, Amps: Magnat MA-800, MusicAngel EL34SE Bron : Squeezebox Beresford DAC
10: Dalojan neemt mee: 2 weg speakers AUDAX 20 cm HDA+2" VIFA dome, preamp en buizen eindversterkers (300B of 2A3-40) ?
11: sjons
12: TheoK neemt mee: HF 10 buizenversterker 2*10 watt
13: Kappa7 neemt mee: meetkast voor versterkers en de Mable ?
14; Meubelmaker vriend TheoK ?
15: Koss ??
16: mhifi
17: Tubehead
18: architect neemt mee: 2weg zelfbouw 550-8 Eton mid en ER4 eton bandtweeter
19: koifarm neemt mee: mm phono preamp en draaitafel
20: buizenbuzz
21: Aatv neemt mee: ELL 80 buizenamp en paasproject speakers
22: ovni mogelijk sneakpreview open baffle !!!
23: tino komt met dre
24: cool
25: CoenvanDongen
26: pvanlingen
27: knuisje
28: FR_Aad
29: Richard neemt mee: Bryston voor- en eind versterker als reserve
30: Weidok (ytzen) neemt mee: El Cheapo OB's (CCS ERT 26 tweeter, Senon BB en Monacor woofers) en PS1
31: corto maltese neemt mee: TL Fast
32: Henk de Vries
31: Sietse afgemeld
Zo, dat wordt druk straks!!
Gezellie !
:rock:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door dre »

Henkjan schreef:
:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:

ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:
hier gaan we echt iets aan missen helaas....... :(
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ray5150 »

Henkjan schreef:
:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:

ik kom zonder de 3weggen, er is iets losgegaan met het weer in elkaar zetten en een van de twee heeft geen laag. en ik heb nu geen puf meer om nog uit te zoeken wat (zit nog steeds met de na-effecten van die zalmonella) ik ga een pint vatten, de rest staat klaar

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:
Soldeer Workshop !! :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Koss »

Ik weet niet zeker of ik het ga redden, moet nog even hard aan het werk :(
Mocht het niet uitkomen met de huur van de ruimte maak ik mijn deel wel over.

Misschien lukt het om nog een uurtje langs te komen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

IMAG0430.jpg
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door FR_Aad »

....
Bijlagen
image.jpg
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”