7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

AatV schreef:
Mooie indeling! Echter, ik gebruik de ELL80 versterker en de paasproject luidsprekertjes normaal als desktop setje. Om een zaal te vullen is misschien wat veel gevraagd. Wellicht kan er ook een luidspreker met een wat hoger rendement aangehangen worden?

groet,
Aat
Och, zo groot is dat zaaltje nou ook weer niet. Henkjan z'n kastjes gaan het echt wel doen. :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
mijn paasproject maar niet voor de amp shootout gebruiken.... een 3"-ertje op een >180W lijkt me geen goede combo :rofl:
ok ... je mag zelf beslissen welke speaker voor de amp shout ... gaat gebruiken..
we zullen je helpen met sjouwen hoor :mrgreen:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Zweitse schreef:
TheoK schreef:
Zweitse schreef:
Ikzelf en de Mark Audio TILL-2 70 komen wel naar Beetsterzwaag. De TILL-2 70 zal ik in eerste instantie meenemen als showcase, maar mogen ook (op een niet te zware versterker) worden ingezet voor een demo.
Als je wil mag je ze wel aansluiten op mijn HF10. 2 keer 10 watt.
Eigenlijk wou ik hem ook als showcase laten zien maar spelen is nog mooier.
Nu nog iemand met een mooie bron erbij en we hebben muziek.
Is er nog een mogelijkheid tot aanpassingen in het schema. Ik zou graag de TILL-2 70 willen laten spelen op de HF-10 van Theok. Dit hadden TheoK en ik eigenlijk onderling al een beetje afgesproken. Om ruimte te maken voor Knuisje mag dat wat mij aangaat ook in luisterblok 2 of 3 zijn. Zoeken we alleen nog een bron :mrgreen:
natuurlijk kun je wel wat schuiven in het schema :0
schema is een voorstel..
in Dokkum we ook een bron.... dus bronnen genoeg... :)
Gebruikersavatar
feraty
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 22 okt 2010, 15:01
Locatie: Nieuwegein

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door feraty »

Heeft er iemand nog plaats voor een jonge man met een cybrugs monitor en eventueel versterker die via de a12 gaat langs nieuwegein




8-[
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Bericht 3 staat het voorlopige luisterschema
Laatst gewijzigd door weidok op wo 31 okt 2012, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Ik mis nog steeds de ReVoX!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

feraty schreef:
Heeft er iemand nog plaats voor een jonge man met een cybrugs monitor en eventueel versterker die via de a12 gaat langs nieuwegein




8-[
moet ik op de lijst zetten ??
Gebruikersavatar
feraty
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 22 okt 2010, 15:01
Locatie: Nieuwegein

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door feraty »

ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

feraty schreef:
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door architect »

Ter info maar even een draadje aangemaakt met betrekking tot de speakers die ik meeneem. Klinkt lekker nu.

Eton 550-8 + ER4 met zelfbouw filter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1611256
Gebruikersavatar
feraty
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 22 okt 2010, 15:01
Locatie: Nieuwegein

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door feraty »

weidok schreef:
feraty schreef:
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

feraty schreef:
weidok schreef:
feraty schreef:
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
er is al back up genoeg..

dus doe maar niet.. kom lekker luisteren
Gebruikersavatar
feraty
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 22 okt 2010, 15:01
Locatie: Nieuwegein

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door feraty »

weidok schreef:
feraty schreef:
weidok schreef:
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
er is al back up genoeg..

dus doe maar niet.. kom lekker luisteren
Oke :wink:
Gebruikersavatar
feraty
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 22 okt 2010, 15:01
Locatie: Nieuwegein

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door feraty »

sorry me baas belde net over dat ik zaterdag moet invallen dus dat wordt hem niet
helaas :(
Gebruikersavatar
corto maltese
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
Locatie: santpoort
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door corto maltese »

Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

corto maltese schreef:
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Volgen mij moeten die problemen die je noemt geen probleem zijn. :wink:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Neemt er trouwens iemand ook een meetsysteem mee? Anders kan ik mij ATB pc Pro set wel meenemen!
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

ds23man schreef:
Neemt er trouwens iemand ook een meetsysteem mee? Anders kan ik mij ATB pc Pro set wel meenemen!
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten O:), maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door AatV »

Zweitse schreef:
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten O:), maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
In de keuken?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

AatV schreef:
Zweitse schreef:
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten O:), maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
In de keuken?

groet,
Aat
Welke keuken
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door AatV »

Zweitse schreef:
Welke keuken
Als ik me het goed herinner is er een keuken aan de achterkant van het zaaltje. Maar het is al weer even geleden, dus 100% ben ik er niet zeker van.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ovni »

Tuurlijk is er een keuken, anders kunnen we toch geen pannenkoeken bakken.

Er zit een scheidingswandje tussen de zaal en de keuken. Denk dat het stoort als je daar gaat meten, praten stoorde al. Er zit geen deur tussen, alleen een vrije doorloop.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door FR_Aad »

corto maltese schreef:
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Die zou ik nog wel een keer willen horen. Ik ben wel benieuwd hoe ze klinken nu je het fliter hebt verbeterd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

corto maltese schreef:
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
maken we plaats ..
aan het einde van de dag...:)
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

Is er ook een telefoonnummer beschikbaar?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”