Och, zo groot is dat zaaltje nou ook weer niet. Henkjan z'n kastjes gaan het echt wel doen.AatV schreef:Mooie indeling! Echter, ik gebruik de ELL80 versterker en de paasproject luidsprekertjes normaal als desktop setje. Om een zaal te vullen is misschien wat veel gevraagd. Wellicht kan er ook een luidspreker met een wat hoger rendement aangehangen worden?
groet,
Aat
7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
ok ... je mag zelf beslissen welke speaker voor de amp shout ... gaat gebruiken..Henkjan schreef:mijn paasproject maar niet voor de amp shootout gebruiken.... een 3"-ertje op een >180W lijkt me geen goede combo
we zullen je helpen met sjouwen hoor
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
natuurlijk kun je wel wat schuiven in het schema :0Zweitse schreef:Is er nog een mogelijkheid tot aanpassingen in het schema. Ik zou graag de TILL-2 70 willen laten spelen op de HF-10 van Theok. Dit hadden TheoK en ik eigenlijk onderling al een beetje afgesproken. Om ruimte te maken voor Knuisje mag dat wat mij aangaat ook in luisterblok 2 of 3 zijn. Zoeken we alleen nog een bronTheoK schreef:Als je wil mag je ze wel aansluiten op mijn HF10. 2 keer 10 watt.Zweitse schreef:Ikzelf en de Mark Audio TILL-2 70 komen wel naar Beetsterzwaag. De TILL-2 70 zal ik in eerste instantie meenemen als showcase, maar mogen ook (op een niet te zware versterker) worden ingezet voor een demo.
Eigenlijk wou ik hem ook als showcase laten zien maar spelen is nog mooier.
Nu nog iemand met een mooie bron erbij en we hebben muziek.
schema is een voorstel..
in Dokkum we ook een bron.... dus bronnen genoeg...
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Heeft er iemand nog plaats voor een jonge man met een cybrugs monitor en eventueel versterker die via de a12 gaat langs nieuwegein

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
moet ik op de lijst zetten ??feraty schreef:Heeft er iemand nog plaats voor een jonge man met een cybrugs monitor en eventueel versterker die via de a12 gaat langs nieuwegein
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
ja graag,
ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
ok zal je op de lijst zettenferaty schreef:ja graag,
ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
hoop dat je vervoer kan regelen
wat voor versterker ???
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ter info maar even een draadje aangemaakt met betrekking tot de speakers die ik meeneem. Klinkt lekker nu.
Eton 550-8 + ER4 met zelfbouw filter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1611256
Eton 550-8 + ER4 met zelfbouw filter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1611256
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
weidok schreef:ok zal je op de lijst zettenferaty schreef:ja graag,
ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
hoop dat je vervoer kan regelen
wat voor versterker ???
een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
er is al back up genoeg..feraty schreef:weidok schreef:ok zal je op de lijst zettenferaty schreef:ja graag,
ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
hoop dat je vervoer kan regelen
wat voor versterker ???
een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
dus doe maar niet.. kom lekker luisteren
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Okeweidok schreef:er is al back up genoeg..feraty schreef:weidok schreef:ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen
wat voor versterker ???
een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
dus doe maar niet.. kom lekker luisteren
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
sorry me baas belde net over dat ik zaterdag moet invallen dus dat wordt hem niet
helaas
helaas
- corto maltese
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
- Locatie: santpoort
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Niko
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Volgen mij moeten die problemen die je noemt geen probleem zijn.corto maltese schreef:Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Neemt er trouwens iemand ook een meetsysteem mee? Anders kan ik mij ATB pc Pro set wel meenemen!
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten metends23man schreef:Neemt er trouwens iemand ook een meetsysteem mee? Anders kan ik mij ATB pc Pro set wel meenemen!
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
In de keuken?Zweitse schreef:Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten, maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
groet,
Aat
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Welke keukenAatV schreef:In de keuken?Zweitse schreef:Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten, maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
groet,
Aat
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Als ik me het goed herinner is er een keuken aan de achterkant van het zaaltje. Maar het is al weer even geleden, dus 100% ben ik er niet zeker van.Zweitse schreef:Welke keuken
groet,
Aat
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Tuurlijk is er een keuken, anders kunnen we toch geen pannenkoeken bakken.
Er zit een scheidingswandje tussen de zaal en de keuken. Denk dat het stoort als je daar gaat meten, praten stoorde al. Er zit geen deur tussen, alleen een vrije doorloop.
Er zit een scheidingswandje tussen de zaal en de keuken. Denk dat het stoort als je daar gaat meten, praten stoorde al. Er zit geen deur tussen, alleen een vrije doorloop.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Die zou ik nog wel een keer willen horen. Ik ben wel benieuwd hoe ze klinken nu je het fliter hebt verbeterd.corto maltese schreef:Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
maken we plaats ..corto maltese schreef:Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
aan het einde van de dag...
