7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door cool »

dre schreef:
moet je aan henkjan vragen! :mrgreen:
Bij deze dus een PB naar HenkJan 8)
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door CoenvanDongen »

Ik heb mijn vriendinnetje kunnen verleiden tot een dagje groningen inclusief hotel :D
...zonder mij dan, want ik kom dan natuurlijk even luisteren naar al het moois in Beesterzwaag!

Ben benieuwd en heb er zin in!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

En dan nu bij mij het hoge woord eruit: ik ga het niet redden om mijn project op tijd klaar te krijgen.

Door het projectje met Bryan ( Linuxworks, AMB) om de CS3318 en vernieuwde controler klaar te krijgen voor het Burning Amp festival,

http://www.diyaudio.com/forums/analog-l ... ost3198880

en het feit dat ik een tijdje weinig heb kunnen doen vanwege mijn rug, lukt het gewoon niet om de zaak klaar te krijgen.

Ik ga wel proberen of de Revox A77 Dolby aan de gang te krijgen en neem die dan mee!
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door pvanlingen »

Ik wil ook komen, mag dat?

Paul.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door architect »

Haal bij mij de vraagtekens maar weg, 3 november staat bij mij genoteerd in de agenda.
Ben vooral benieuwd naar het vergelijk van versterkers.
Als er nog behoefte is aan meer zelfbouwspeakers dan kan ik een set zelfbouwspeakers meenemen met daarin een 550-8 Eton mid en ER4 eton bandtweeter op basis van een ontwerp dat Bluesmall heet maar met een ander filter.
Bijlagen
IMG_8049-web.jpg
Laatst gewijzigd door architect op za 27 okt 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ray5150 »

architect schreef:
7 november staat bij mij genoteerd in de agenda.
Huh ? :?
weidok schreef:
Zaterdag 3 november 2012 !!

Zevende Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag
:) :)

Bijgewerkt op 21 oktober 2012 tijd: 14:15 uur
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door architect »

oeps, maar gauw even aangepast, staat wel goed genoteerd
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik heb alvast een adaptertje genaakt voor de Speakon aansluiting van de kleine Hypex kastjes naar standaard pluggen.
Ik neem aan dat de meeste mensen nog wel dat type gebruiken. :mrgreen:
Ik ben al jaren Fan van die mooie Speakon's.
DSC_0795.jpg
De andere kasten hebben de standaard voor de banaanpluggen.

Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?, of moet ik Matthijs vragen of hij weer komt. :mrgreen:

Linkje naar het topic.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=16827

en de oude situatie, die dan nu met de 180 ST met upgrade van SS.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 1#p1516371
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

hannesie schreef:
Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?
ik neem een stel van die ronde printjes mee :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Henkjan schreef:
hannesie schreef:
Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?
ik neem een stel van die ronde printjes mee :mrgreen:
Dat lijkt mij wel erg leuk om dan dat in vergelijk te horen. :rock:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

is er wel een voorversterker aanwezig? [edit] die van Dalojan natuurlijk :rock:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Een SB Touch?, of anders neem ik mijn RelaiXed wel mee.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

hannesie schreef:
Een SB Touch?,
de gain van de ncore is icm met t lage rendement van mijn 3weggen nou niet zo van dat ik denk dat we zonder pre de grote ruimte goed gevuld krijgen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ray5150 »

hannesie schreef:
Ik heb alvast een adaptertje genaakt voor de Speakon aansluiting van de kleine Hypex kastjes naar standaard pluggen.
Ik neem aan dat de meeste mensen nog wel dat type gebruiken. :mrgreen:
Ik ben al jaren Fan van die mooie Speakon's.
DSC_0795.jpg
De andere kasten hebben de standaard voor de banaanpluggen.

Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?, of moet ik Matthijs vragen of hij weer komt. :mrgreen:
Hans, doe effe wat krimpkous of desnoods tape om die bananen, als dat los hang te bungelen en d'r staat signaal op .... :shock:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Zo beter chef?
Ik heb maar gelijk een paar verloop adapters er bij gelegd, je weet maar nooit.
Het zit alvast in het mandje voor over 1 weekje. :mrgreen:
DSC_0796.jpg
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

CoenvanDongen schreef:
Ik heb mijn vriendinnetje kunnen verleiden tot een dagje groningen inclusief hotel :D
...zonder mij dan, want ik kom dan natuurlijk even luisteren naar al het moois in Beesterzwaag!

Ben benieuwd en heb er zin in!
ok zal je op de deelnemerslijst zetten
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

pvanlingen schreef:
Ik wil ook komen, mag dat?

Paul.
ja hoor geen probleem
zal je op de deelnemerslijst zetten :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

ds23man schreef:
En dan nu bij mij het hoge woord eruit: ik ga het niet redden om mijn project op tijd klaar te krijgen.

Door het projectje met Bryan ( Linuxworks, AMB) om de CS3318 en vernieuwde controler klaar te krijgen voor het Burning Amp festival,

http://www.diyaudio.com/forums/analog-l ... ost3198880

en het feit dat ik een tijdje weinig heb kunnen doen vanwege mijn rug, lukt het gewoon niet om de zaak klaar te krijgen.

Ik ga wel proberen of de Revox A77 Dolby aan de gang te krijgen en neem die dan mee!

geeft niet...

had nog geen luisterschema klaar..
zal vanavons eens een poging wagen :) :)
die Revox lijkt mij wel leuk...
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ovni »

Begrijp ik nu dat er behoefte is aan een voorversterker? (En eventueel een pré-pré)

Geef ff een seintje als ik zoiets moet meenemen.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

ovni schreef:
Begrijp ik nu dat er behoefte is aan een voorversterker? (En eventueel een pré-pré)

Geef ff een seintje als ik zoiets moet meenemen.
als het goed is neemt Dalojan een preamp mee
en richard de bryston :)
en met de draaitafel komt een prepre :)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik weet niet of de Hypex nCore's van Henkjan een gebalanceerde ingang heeft, maar die van mij hebben dat wel.
Ik neem, als dat nodig, is de RelaiXed met gebalanceerd uit en in, ook mee.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

hannesie schreef:
Ik weet niet of de Hypex nCore's van Henkjan een gebalanceerde ingang heeft, maar die van mij hebben dat wel.
Ik neem, als dat nodig, is de RelaiXed met gebalanceerd uit en in, ook mee.
die van mij hebben (voorlopig, ze zitten nog niet in hun definitieve huis) ongebalanceerde ingangen (sorry Bruno, maar het gaat wel goed komen hoor)
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door knuisje »

Onder voorbehoud wil ik er ook graag bij zijn, als ik kan kom ik. Ik neem dan mijn AFDAC 2 (dac/pre) mee.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

:rock: :rock: :rock: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

weidok schreef:
ovni schreef:
Begrijp ik nu dat er behoefte is aan een voorversterker? (En eventueel een pré-pré)

Geef ff een seintje als ik zoiets moet meenemen.
als het goed is neemt Dalojan een preamp mee
en richard de bryston :)
en met de draaitafel komt een prepre :)
Ik zou eventueel mijn Marsh (P2000B) pre nog wel mee kunnen nemen. Deze heeft een Balanced out.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”