Bij deze dus een PB naar HenkJandre schreef:moet je aan henkjan vragen!
7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
- CoenvanDongen
- Contacteer:
Ik heb mijn vriendinnetje kunnen verleiden tot een dagje groningen inclusief hotel
...zonder mij dan, want ik kom dan natuurlijk even luisteren naar al het moois in Beesterzwaag!
Ben benieuwd en heb er zin in!
...zonder mij dan, want ik kom dan natuurlijk even luisteren naar al het moois in Beesterzwaag!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En dan nu bij mij het hoge woord eruit: ik ga het niet redden om mijn project op tijd klaar te krijgen.
Door het projectje met Bryan ( Linuxworks, AMB) om de CS3318 en vernieuwde controler klaar te krijgen voor het Burning Amp festival,
http://www.diyaudio.com/forums/analog-l ... ost3198880
en het feit dat ik een tijdje weinig heb kunnen doen vanwege mijn rug, lukt het gewoon niet om de zaak klaar te krijgen.
Ik ga wel proberen of de Revox A77 Dolby aan de gang te krijgen en neem die dan mee!
Door het projectje met Bryan ( Linuxworks, AMB) om de CS3318 en vernieuwde controler klaar te krijgen voor het Burning Amp festival,
en het feit dat ik een tijdje weinig heb kunnen doen vanwege mijn rug, lukt het gewoon niet om de zaak klaar te krijgen.
Ik ga wel proberen of de Revox A77 Dolby aan de gang te krijgen en neem die dan mee!
- pvanlingen
Haal bij mij de vraagtekens maar weg, 3 november staat bij mij genoteerd in de agenda.
Ben vooral benieuwd naar het vergelijk van versterkers.
Als er nog behoefte is aan meer zelfbouwspeakers dan kan ik een set zelfbouwspeakers meenemen met daarin een 550-8 Eton mid en ER4 eton bandtweeter op basis van een ontwerp dat Bluesmall heet maar met een ander filter.
Ben vooral benieuwd naar het vergelijk van versterkers.
Als er nog behoefte is aan meer zelfbouwspeakers dan kan ik een set zelfbouwspeakers meenemen met daarin een 550-8 Eton mid en ER4 eton bandtweeter op basis van een ontwerp dat Bluesmall heet maar met een ander filter.
Laatst gewijzigd door architect op za 27 okt 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Huh ?architect schreef:7 november staat bij mij genoteerd in de agenda.
weidok schreef:Zaterdag 3 november 2012 !!
Zevende Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag![]()
Bijgewerkt op 21 oktober 2012 tijd: 14:15 uur
oeps, maar gauw even aangepast, staat wel goed genoteerd
Ik heb alvast een adaptertje genaakt voor de Speakon aansluiting van de kleine Hypex kastjes naar standaard pluggen.
Ik neem aan dat de meeste mensen nog wel dat type gebruiken.
Ik ben al jaren Fan van die mooie Speakon's. De andere kasten hebben de standaard voor de banaanpluggen.
Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?, of moet ik Matthijs vragen of hij weer komt.
Linkje naar het topic.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=16827
en de oude situatie, die dan nu met de 180 ST met upgrade van SS.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 1#p1516371
Ik neem aan dat de meeste mensen nog wel dat type gebruiken.
Ik ben al jaren Fan van die mooie Speakon's. De andere kasten hebben de standaard voor de banaanpluggen.
Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?, of moet ik Matthijs vragen of hij weer komt.
Linkje naar het topic.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=16827
en de oude situatie, die dan nu met de 180 ST met upgrade van SS.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 1#p1516371
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik neem een stel van die ronde printjes meehannesie schreef:Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?
Dat lijkt mij wel erg leuk om dan dat in vergelijk te horen.Henkjan schreef:ik neem een stel van die ronde printjes meehannesie schreef:Zijn er nog andere Hypex blokken voor een vergelijk?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
is er wel een voorversterker aanwezig? [edit] die van Dalojan natuurlijk 
Een SB Touch?, of anders neem ik mijn RelaiXed wel mee.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
de gain van de ncore is icm met t lage rendement van mijn 3weggen nou niet zo van dat ik denk dat we zonder pre de grote ruimte goed gevuld krijgen.hannesie schreef:Een SB Touch?,
Hans, doe effe wat krimpkous of desnoods tape om die bananen, als dat los hang te bungelen en d'r staat signaal op ....hannesie schreef:Ik heb alvast een adaptertje genaakt voor de Speakon aansluiting van de kleine Hypex kastjes naar standaard pluggen.
Ik neem aan dat de meeste mensen nog wel dat type gebruiken.![]()
Zo beter chef?
Ik heb maar gelijk een paar verloop adapters er bij gelegd, je weet maar nooit.
Het zit alvast in het mandje voor over 1 weekje.
Ik heb maar gelijk een paar verloop adapters er bij gelegd, je weet maar nooit.
Het zit alvast in het mandje voor over 1 weekje.
ok zal je op de deelnemerslijst zettenCoenvanDongen schreef:Ik heb mijn vriendinnetje kunnen verleiden tot een dagje groningen inclusief hotel![]()
ja hoor geen probleempvanlingen schreef:Ik wil ook komen, mag dat?
Paul.
zal je op de deelnemerslijst zetten
ds23man schreef:En dan nu bij mij het hoge woord eruit: ik ga het niet redden om mijn project op tijd klaar te krijgen.
geeft niet...
had nog geen luisterschema klaar..
zal vanavons eens een poging wagen
die Revox lijkt mij wel leuk...
Begrijp ik nu dat er behoefte is aan een voorversterker? (En eventueel een pré-pré)
Geef ff een seintje als ik zoiets moet meenemen.
als het goed is neemt Dalojan een preamp meeovni schreef:Begrijp ik nu dat er behoefte is aan een voorversterker? (En eventueel een pré-pré)
en richard de bryston
en met de draaitafel komt een prepre
Ik weet niet of de Hypex nCore's van Henkjan een gebalanceerde ingang heeft, maar die van mij hebben dat wel.
Ik neem, als dat nodig, is de RelaiXed met gebalanceerd uit en in, ook mee.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
die van mij hebben (voorlopig, ze zitten nog niet in hun definitieve huis) ongebalanceerde ingangen (sorry Bruno, maar het gaat wel goed komen hoor)hannesie schreef:Ik weet niet of de Hypex nCore's van Henkjan een gebalanceerde ingang heeft, maar die van mij hebben dat wel.
Onder voorbehoud wil ik er ook graag bij zijn, als ik kan kom ik. Ik neem dan mijn AFDAC 2 (dac/pre) mee.
Ik zou eventueel mijn Marsh (P2000B) pre nog wel mee kunnen nemen. Deze heeft een Balanced out.weidok schreef:als het goed is neemt Dalojan een preamp meeovni schreef:Begrijp ik nu dat er behoefte is aan een voorversterker? (En eventueel een pré-pré)
en richard de bryston
en met de draaitafel komt een prepre