Hij speelt goed met een 2x15-18V transformator. Printen zijn ook al ontworpen en onderweg
Er passen tot 2x 3300uF/35V buffer elco's op, groot genoeg.
Moderator: Beheerdersteam
- Schema is als in het datasheet.SuperR schreef:Leuk, heb je gewoon het schema uit de datasheet toegepast of heb je nog wat slimmigheden toegepast?
Waarom die grote diodes als je ook met een brugcel had kunnen gelijkrichten? Dat scheelt ruimte. (http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=1733)
Wat voor connector heb je in je ontwerp gebruikt voor je ac voeding in? De methode die je op je foto gebruikt ziet er niet heel fijn uit
En hangt de print en voeding-kabels nu aan je ic of heb je in je ontwerp wel wat bevestigingsoogjes kunnen plaatsen?
Ik snap dat het leuk is om een kleine print te maken, maar het was n.a.w. goedkoper en praktischer om er een stereobakje van te maken van 10*5 of 10*10...
Een beetje van mezelf en een beetje van dremelcool schreef:Met een beetje freubelen toch goed te gebruiken
Hij speelt goed hoor. Uiteindelijk wil ik een setje met meerdere van deze kastjes maken.SuperR schreef:Leuk zeg, speelt alles nog naar wens of was het een projectje uit verveling?
Ja, dat zou ik ook wel willen weten, en ziijn daar ook standaard kabels voor.ray5150 schreef:Sevenup, waar heb jij die 3-polige voedingschassisdeel vandaan ?

Hi Robert,RobertD schreef:Die pluggen kun je beter niet gebruiken voor buizenschakelingen.