Flipse MEGA d'appolito's

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door arjank »

blueznl schreef:
Blijf het geweldig mooi vinden, handvol van die oudere Philips speakers... Maar wel erg grote kasten :-)
Vintage Philips rulez :rock:
Gebruikersavatar
mtb
Berichten: 1299
Lid geworden op: ma 29 dec 2008, 16:44
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door mtb »

@Olaf: heb je de APL al getest?, ik denk dat je met de Philips-speakers niet veel vermogen nodig hebt.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door Olaf Analogue »

Hoi mtb.

Ik heb ze nog niet getest omdat het giga druk is aan mijn kant :oops:
Ik heb drukke tijden achter de rus qua werk, grote ombouwen aan het spoor zowel in zwolle alsook alphen, komende nacht zit ik in rotterdam en vanaf woensdag naar amsterdam.
Maar ik beloof dat als ik morgen mijn bed uit ben dat ik dan als eerste even met de APL aan de gang ga, het is voor jou ook niet leuk dat je zo'n dingetje gratis toe stuurt en vervolgens gebeurt er niets mee, dus dat beloof ik bij deze dat dat alsnog gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
mtb
Berichten: 1299
Lid geworden op: ma 29 dec 2008, 16:44
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door mtb »

Maak je niet druk, zaken gaan voor, ik heb ook een eigen bedrijf gehad en moet het nu, na een paar hartaanvallen, verplicht kalm aan doen.
We zien je bevindingen t.z.t. wel verschijnen.
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door Mr Tube »

Ik heb wel interesse in de 10100/MFB4
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door Olaf Analogue »

Hoi Mr Tube.
De 10100/MFB4 woofers zijn niet meer in mijn bezit.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Flipse MEGA d'appolito's

Bericht door Olaf Analogue »

Zo, ik heb de APL aangesloten en je moet inderdaad flink volume geven om de rode kleur te krijgen, wel constateer ik dat ik een betere camera moet hebben voor dit soort dingen want dit is compleet bout zo qua beeld en geluid, het komt helemaal niet over. dus ik moet me gaan verdiepen in welke camera ik het best kan aanschaffen,
Ik zal in elk geval een filmpje uploaden, dat kost nogal wat tijd via mijn giga trage verbinding.

http://youtu.be/p7bI7xmFp6k

Mocht je in het speciaal iets willen zien met de APL dan moet je het maar even laten weten dan kan ik dat uitvoeren.
Als ik een betere camera heb dan maak ik wel betere filmpjes.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”