Vintage Philips rulezblueznl schreef:Blijf het geweldig mooi vinden, handvol van die oudere Philips speakers... Maar wel erg grote kasten
Flipse MEGA d'appolito's
Moderator: Beheerdersteam
Re: Flipse MEGA d'appolito's
Re: Flipse MEGA d'appolito's
@Olaf: heb je de APL al getest?, ik denk dat je met de Philips-speakers niet veel vermogen nodig hebt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Flipse MEGA d'appolito's
Hoi mtb.
Ik heb ze nog niet getest omdat het giga druk is aan mijn kant
Ik heb drukke tijden achter de rus qua werk, grote ombouwen aan het spoor zowel in zwolle alsook alphen, komende nacht zit ik in rotterdam en vanaf woensdag naar amsterdam.
Maar ik beloof dat als ik morgen mijn bed uit ben dat ik dan als eerste even met de APL aan de gang ga, het is voor jou ook niet leuk dat je zo'n dingetje gratis toe stuurt en vervolgens gebeurt er niets mee, dus dat beloof ik bij deze dat dat alsnog gaat gebeuren.
Ik heb ze nog niet getest omdat het giga druk is aan mijn kant
Ik heb drukke tijden achter de rus qua werk, grote ombouwen aan het spoor zowel in zwolle alsook alphen, komende nacht zit ik in rotterdam en vanaf woensdag naar amsterdam.
Maar ik beloof dat als ik morgen mijn bed uit ben dat ik dan als eerste even met de APL aan de gang ga, het is voor jou ook niet leuk dat je zo'n dingetje gratis toe stuurt en vervolgens gebeurt er niets mee, dus dat beloof ik bij deze dat dat alsnog gaat gebeuren.
Re: Flipse MEGA d'appolito's
Maak je niet druk, zaken gaan voor, ik heb ook een eigen bedrijf gehad en moet het nu, na een paar hartaanvallen, verplicht kalm aan doen.
We zien je bevindingen t.z.t. wel verschijnen.
We zien je bevindingen t.z.t. wel verschijnen.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Flipse MEGA d'appolito's
Hoi Mr Tube.
De 10100/MFB4 woofers zijn niet meer in mijn bezit.
De 10100/MFB4 woofers zijn niet meer in mijn bezit.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Flipse MEGA d'appolito's
Zo, ik heb de APL aangesloten en je moet inderdaad flink volume geven om de rode kleur te krijgen, wel constateer ik dat ik een betere camera moet hebben voor dit soort dingen want dit is compleet bout zo qua beeld en geluid, het komt helemaal niet over. dus ik moet me gaan verdiepen in welke camera ik het best kan aanschaffen,
Ik zal in elk geval een filmpje uploaden, dat kost nogal wat tijd via mijn giga trage verbinding.
http://youtu.be/p7bI7xmFp6k
Mocht je in het speciaal iets willen zien met de APL dan moet je het maar even laten weten dan kan ik dat uitvoeren.
Als ik een betere camera heb dan maak ik wel betere filmpjes.
Ik zal in elk geval een filmpje uploaden, dat kost nogal wat tijd via mijn giga trage verbinding.
http://youtu.be/p7bI7xmFp6k
Mocht je in het speciaal iets willen zien met de APL dan moet je het maar even laten weten dan kan ik dat uitvoeren.
Als ik een betere camera heb dan maak ik wel betere filmpjes.
