Ja voor een snel opzetje toch een leuke foto gewordenMaarten schreef:Leuk, hoe iets simpels toch heel mooi kan zijnamanda schreef:
De achtergrond bij de tweeter is trouwens gewoon een wit A4tje en dat gekleurde is de verpakking van de tweeter![]()
Amanda
wat voor lens heb je daar gebruikt?, en wat voor belichting. studio flits 2x ofzo?
Lens is een 12-60mm daar kan je behoorlijke macrofoto's mee nemen, ik gebruik idd studioflitsers, 1 aan elke kant.
Amanda
