Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 23 sep 2012, 14:11
Wel nee, niet alleen de Brabantse nachten ( Guus Meeuwis) zijn lang.
Gewoon door werken tot je er bij neer valt, dan kom ik niet voor niets naar Beetsterzwaag.
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » wo 26 sep 2012, 21:36
Foto's in eerste serie, maken vd mal, toegevoegd. Dit ivm de aanpassing aan de mal.
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » do 04 okt 2012, 18:56
Start 2e foto serie. Zie pagina 1.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 04 okt 2012, 22:51
Dat gaat er in ieder geval strak uitzien.
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » za 06 okt 2012, 22:55
Heb nu alles in huis
Units, fraaie schroefjes, interne bekabeling
Zelfs genoeg lijm.
Daar worden we blij van dus tijd voor de traditionele foto
Bijlagen
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 06 okt 2012, 23:01
Volgens mij is dat een extra grote fles, of anders is de baflle veel kleiner als ik dacht.
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » za 06 okt 2012, 23:31
Zo duidelijker
Bijlagen
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 06 okt 2012, 23:33
Stukken duidelijker
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156 Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:
Bericht
door hans_b » zo 07 okt 2012, 11:52
Ga je de Sobex op 3 nov in Beetserzwaag laten horen? Ik hoop het, ben heel benieuwd?
OB is bijzonder!
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » zo 07 okt 2012, 12:08
Potverdorie zeg! wat een gaaf ding
hoe hoog is die baffle nou? Ik drink geen bier dus die bierfles zegt me niks, lijkt nog steeds alsof er 2x12" onderin geschroeft is
edit: huh.....SLS315...dat ís dus 12 inch.......hoe groot is die bierfles dan wel niet?
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » zo 07 okt 2012, 12:14
ovni schreef: Heb nu alles in huis
interne bekabeling
Daar worden we blij van dus tijd voor de traditionele foto
"interne bekabeling" wat moet ik mij daar bij voorstellen ???
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 07 okt 2012, 12:45
Een afgewerkte speaker en ingeregeld systeem voor 3 november ... weet niet of dat gaat lukken. Het inregelen staat nu in de agenda voor de kerstvakantie, lijkt mij een iets reëlere planning.
Ja Ytzen, lach maar.....
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 07 okt 2012, 12:50
MechanicalAnimal schreef:
edit: huh.....SLS315...dat ís dus 12 inch.......hoe groot is die bierfles dan wel niet?
SlS =12 inch & SLS<Flesje Bier -> Flesje Bier > 12 inch
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » za 20 okt 2012, 19:12
Zo het is herfstvakantie, dus we gaan weer verder. Er zijn ondertussen al weer flink wat foto's toegevoegd op pagina één.
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » zo 21 okt 2012, 1:04
GEWELDIG!!!!
Die kabelgoot is echt super ook gewoon, briljant! Wéér een topic met bruikbare tips en boordevol nuttige foto's.
595ss
Berichten: 326 Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige
Bericht
door 595ss » zo 21 okt 2012, 9:41
hannesie schreef: Wel nee, niet alleen de Brabantse nachten ( Guus Meeuwis) zijn lang.
Ik schaam me een beetje om dit te zeggen, maar die "hit" is toch van Arie Ribbens (bij Hoevelaken links af)
Rob
Laatst gewijzigd door
595ss op zo 21 okt 2012, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 21 okt 2012, 12:12
595ss schreef: hannesie schreef: Wel nee, niet alleen de Brabantse nachten ( Guus Meeuwis) zijn lang.
Ik schaam me een beetje om dit te zeggen, maar die "hit" is toch van Arie Ribbens (bij Hoevelaken links af)
Rob
Nu word het wel heel duidelijk dat mijn muzieksmaak niet zoveel affiniteit heeft met het "Hollandse" genre.
595ss
Berichten: 326 Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige
Bericht
door 595ss » zo 21 okt 2012, 20:41
.. het heeft niet zoveel met affeniteit te maken denk ik... (hoop ik in mijn geval)
Theo Maassen heeft er ooit eens een stukje over gezegd, mensen onthouden dingen die ze niet willen onthouden, en de nuttige dingen vergeten ze weer.
(kijk voor de lol eens hoeveel reclameliedjes je uit je hoofd weet.....)
Rob
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » za 27 okt 2012, 19:44
Guus Meeuwis is de man achter het Brabants volkslied .... dat had hij ooit geschreven als anti Friesland lied.
Ondertussen is mijn weekje vakantie bijna aan het eind, maar we krijgen een uur extra, dus er komt wat toonbaars volgende week naar Beetsterzwaag.
Heb weer flink wat foto's toegevoegd. Voor wat betreft de laatste serie; staan 2 dingen in waar ik vanavond over ga nadenken. Morgen moeten we weer verder!
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 28 okt 2012, 20:27
richard schreef: Het project is toch wel vóór 3 november klaar?
Theoretisch zou ik het aan de praat kunnen krijgen voor 3 november .... maar mijn voorkeur gaat ernaar uit om vanaf morgen de laklagen op te bouwen.
(En ik ben er nog niet over uit of het wel deze voetjes moet krijgen, zie foto serie)
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » di 30 okt 2012, 22:36
Het lakken is begonnen .... dit kan nooit af zijn voor 3 november. Ik maak bewust de keus om eerst te lakken en niet alvast de units in te bouwen ..... dan staat er over 3 jaar nog steeds een ongelakte baffle in de woonkamer.
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » di 30 okt 2012, 22:40
ovni schreef: Het lakken is begonnen .... dit kan nooit af zijn voor 3 november. Ik maak bewust de keus om eerst te lakken en niet alvast de units in te bouwen ..... dan staat er over 3 jaar nog steeds een ongelakte baffle in de woonkamer.
heb ik ook altijd... hoe zou dat koemen denk je
dus geen sneakpreview.. hoop dat je toch komt als luisteraar natuurlijk
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » wo 31 okt 2012, 1:11
Tuurlijk kom ik langs.
En neem ik dit gevalletje mee.
Kan iedereen even zijn licht laten schijnen over de voetjes en andere oplossingen om de baffle overeind te houden.
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 18 nov 2012, 16:44
Toch maar de voetjes uit het originele ontwerp geplaatst. (zie foto's pagina 1) Nog 2 maal lakken en het afmonteren kan beginnen.
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » zo 18 nov 2012, 20:14
Ik ben niet zo kapot van het kleurtje, mij iets te oldskool zeg maar.....maar wat een enorm gave dingen zeg
Ik vind ze echt über-gaaf!