Aangestoken door mijn recente classe D amp plannen wil ik een passieve volumeregelaar hebben voor mijn actieve monitors.
Zo kan ik mijn dac rechtstreeks op mijn monitors aansluiten, dacht ik zo.
Zover ik begrijp heb ik eigenlijk alleen maar een degelijke potmeter nodig en 2 paar rca sockets, plus een behuizing.
De vraag rest mij: welke weerstand heb ik nodig voor de potmeter?
Kom ik met deze uit de voeten?
Alvast bedankt!
