Je kunt er anders best wel lekker eten.
http://www.santanera.nl/kleinitalie/geschiedenis.php
Paul.
Moderator: Beheerdersteam
En wat dacht je van EMC?????ray5150 schreef:Zo'n beetje alles wat hier hier staat, staat op gespannen voet met een of andere NEN-Norm...
Ja, voor dit modulatortje wel er staat maar 100 Volt op. Ik heb het op deze manier maar gemaakt omdat de componenten toch ergens op moeten staan. Plastic plaat heb ik even niet. daar ben ik al geruime tijd naar opzoek misschien dat iemand hier weet waar is te verkrijgen.Henkjan schreef:isoleert laminaat wel voldoende om veilig te zijn met netspanning? gewoon hout in elk geval niet
http://ru58.nl/Martin V schreef:Ik heb het op deze manier maar gemaakt omdat de componenten toch ergens op moeten staan. Plastic plaat heb ik even niet. daar ben ik al geruime tijd naar opzoek misschien dat iemand hier weet waar is te verkrijgen.
Oeps... Ik heb eens een versterker met 2660 V voedingsspanning opgebouwd op pertinax experimenteerprinten die los in een houten lade lagen (zie onderaan http://home.kpn.nl/verwa255/esl/esl_home.html). Dat was dus misschien toch niet zo verstandig? Ik heb er helaas geen foto van.Henkjan schreef:isoleert laminaat wel voldoende om veilig te zijn met netspanning? gewoon hout in elk geval niet
Als de maten niet te groot hoeven te zijn kun je misschien met kunststof snijplanken uit de voeten:Martin V schreef:Plastic plaat heb ik even niet. daar ben ik al geruime tijd naar opzoek
Dan mag een blikken broodtrommel van de HEMA zeker ook wel?asterduc schreef:van plankjesversterker naar koekedoosversterker
zorgt hier al jaren voor aangenaam achtergrondmuziek tijdens het werken.
Nou vooruit, als het prutswerk er maar vanaf straaltMarcelvdG schreef:Dan mag een blikken broodtrommel van de HEMA zeker ook wel?
Het is inderdaad een bekend gegeven dat ananas de brom veel beter beperkt dan perziken!MarcelvdG schreef:De voedingstrafo zit in het aparte ananasblik voor minimale brom.
Fruitblikken verschillen qua brom in het algemeen niet zo schijnt, behalve die van brombeeren natuurlijkAatV schreef:Het is inderdaad een bekend gegeven dat ananas de brom veel beter beperkt dan perziken!MarcelvdG schreef:De voedingstrafo zit in het aparte ananasblik voor minimale brom.![]()
groet,
Aat