Animo ZBA Noord-holland
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Animo ZBA Noord-holland
Wie heeft er zin in een ZBA dag in Noord-holland (omgeving Alkmaar)
?
Re: Animo ZBA Noord-holland
Net te laat
, maar ik weet wel dat er zeker animo is.
Laat maar eens een berichtje achter bij AE, daar is het ook altijd redelijk gevuld..
Laat maar eens een berichtje achter bij AE, daar is het ook altijd redelijk gevuld..
Laatst gewijzigd door 595ss op wo 30 mei 2012, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wel met een paar weken, en alkmaar wordt binnenkort opgeslokt door heerhugowaard en langedijk 
Als ik vrij ben de betreffende dag (wisseldiensten) dan zou ik graag komen.
Ehh het gaat om een ZBA dag omgeving Alkmaar, Zweden is mij te ver weg voor zo'n dagje
Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.
Wanneer had je het ongeveer in gedachten Arjank?
Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.
- corto maltese
- Contacteer:
Daar ben ik nog niet uit, ik dacht in het najaar september/oktober dan zit er in ieder geval een half jaar tussen met die in Breda.Pjotr schreef:Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.
Later dan oktober lijkt mij geen goed idee ivm vorst e.d. En als het pas in 2013 wordt dan na de winter, eind maart bijvoorbeeld.
De forumleiden moeten in ieder geval nog de tijd hebben om hun project(en) klaar te stomen.
Tevens zal ik moeten kijken voor een accommodatie, heb al iets in gedachte en zal gaan informeren wanneer er plek is (op een zondag de meeste kans) en wat de kosten zijn per ruimte.
Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier
Tegen die tijd hoop ik ook mijn Philips ouwe meuk project nr. 2 af te hebben(werkend)Pjotr schreef:Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.
Gegadigden tot nu toe:
-dre
-595ss
-pjotr
-avdboom
-corto maltese
Wie nog meer?
Met voldoende animo ga ik een accomodatie regelen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ff afstemmen met t Beesterzwaag team lijkt meZo ergens eind september begin oktober ....
Ik ga er niet zijn Arjan, tegen die tijd woon ik in Zweden en ik vind dat net even te ver weg om langs te komen.arjank schreef:Tegen die tijd hoop ik ook mijn Philips ouwe meuk project nr. 2 af te hebben(werkend)Pjotr schreef:Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier![]()
Gegadigden tot nu toe:
-dre
-595ss
-pjotr
-avdboom
-corto maltese
Wie nog meer?
Met voldoende animo ga ik een accomodatie regelen.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Contacteer:
Ik wil er ook bij zijn, lijkt me leuk!
Als het in het najaar is, dan heb ik een nieuwe MTM systeem klaar met Scanspeak Discovery drivers.
Bijgaand alvast een sneak preview.
Als het in het najaar is, dan heb ik een nieuwe MTM systeem klaar met Scanspeak Discovery drivers.
Bijgaand alvast een sneak preview.
Laatst gewijzigd door Geenius op vr 08 jun 2012, 9:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas Horneman
- Contacteer:
Lijkt wel een RPG-diffusor... ben benieuwd!Geenius schreef:Bijgaand alvast een sneak preview.
Daar heb ik ook wel zin in, lekker in de buurt.
Als het niet samenvalt met een andere activiteit (eerste weekend van oktober) dan ben ik erbij.
Als het niet samenvalt met een andere activiteit (eerste weekend van oktober) dan ben ik erbij.
Is dit idee inmiddels verdampt?
Geeft niet, mijn PC speakertjes zijn toch nog niet af
Geeft niet, mijn PC speakertjes zijn toch nog niet af
ik heb nog steeds interesse om daarheen te gaan, alleen volgend weekend kan ik niet.
Het idee is zeker nog niet verdampt!
Het is alleen dat ik het in de maand oktober/november ontzettend druk heb en nu dus niet de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.
Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad om mijn grote Philips project echt op te starten.....
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk
Voor degenen die echt interesse hebben in een ZBA noord-holland laat het mij even in een Pb weten, dan heb ik een idee van de "omvang" .
Het is alleen dat ik het in de maand oktober/november ontzettend druk heb en nu dus niet de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.
Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad om mijn grote Philips project echt op te starten.....
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk
Voor degenen die echt interesse hebben in een ZBA noord-holland laat het mij even in een Pb weten, dan heb ik een idee van de "omvang" .
"omvang" tot nu toearjank schreef:Het idee is zeker nog niet verdampt!
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk![]()
-dre
-Mr Tube
Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Misschien wat meer "reclame" maken op het reguliere deel van het forumMr Tube schreef:Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Maar er zijn meer mogelijkheden als de opkomst laag is...
Als je mensen wilt aantrekken van buiten AF dan weet ik nog wel mensen van Audio Club Velsen die mogelijk interesse hebben.