Animo ZBA Noord-holland

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Animo ZBA Noord-holland

Bericht door arjank »

Wie heeft er zin in een ZBA dag in Noord-holland (omgeving Alkmaar) :D ?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door dre »

present!
Gebruikersavatar
595ss
Berichten: 326
Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door 595ss »

Net te laat :(, maar ik weet wel dat er zeker animo is.
Laat maar eens een berichtje achter bij AE, daar is het ook altijd redelijk gevuld..
Laatst gewijzigd door 595ss op wo 30 mei 2012, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door dre »

is alkmaar weg? :mrgreen:
Gebruikersavatar
595ss
Berichten: 326
Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door 595ss »

Ik wel met een paar weken, en alkmaar wordt binnenkort opgeslokt door heerhugowaard en langedijk :lol:
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door avdboom »

Als ik vrij ben de betreffende dag (wisseldiensten) dan zou ik graag komen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Pjotr »

Ehh het gaat om een ZBA dag omgeving Alkmaar, Zweden is mij te ver weg voor zo'n dagje :mrgreen:

Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.

Wanneer had je het ongeveer in gedachten Arjank?
Gebruikersavatar
corto maltese
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
Locatie: santpoort
Contacteer:

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door corto maltese »

Ik heb er ook zien in. Thuis wedstrijd!
Niko
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door arjank »

Pjotr schreef:
Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.

Wanneer had je het ongeveer in gedachten Arjank?
Daar ben ik nog niet uit, ik dacht in het najaar september/oktober dan zit er in ieder geval een half jaar tussen met die in Breda.
Later dan oktober lijkt mij geen goed idee ivm vorst e.d. En als het pas in 2013 wordt dan na de winter, eind maart bijvoorbeeld.
De forumleiden moeten in ieder geval nog de tijd hebben om hun project(en) klaar te stomen.
Tevens zal ik moeten kijken voor een accommodatie, heb al iets in gedachte en zal gaan informeren wanneer er plek is (op een zondag de meeste kans) en wat de kosten zijn per ruimte.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Pjotr »

Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.

Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier :mrgreen:
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door arjank »

Pjotr schreef:
Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.

Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier :mrgreen:
Tegen die tijd hoop ik ook mijn Philips ouwe meuk project nr. 2 af te hebben(werkend) :rock:

Gegadigden tot nu toe:
-dre
-595ss
-pjotr
-avdboom
-corto maltese

Wie nog meer?
Met voldoende animo ga ik een accomodatie regelen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Henkjan »

Zo ergens eind september begin oktober ....
ff afstemmen met t Beesterzwaag team lijkt me :idea:
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door knuisje »

Lijkt me erg leuk zo'n ZBA dag om de hoek. :goeie:
Gebruikersavatar
595ss
Berichten: 326
Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door 595ss »

arjank schreef:
Pjotr schreef:
Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.

Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier :mrgreen:
Tegen die tijd hoop ik ook mijn Philips ouwe meuk project nr. 2 af te hebben(werkend) :rock:

Gegadigden tot nu toe:
-dre
-595ss
-pjotr
-avdboom
-corto maltese

Wie nog meer?
Met voldoende animo ga ik een accomodatie regelen.
Ik ga er niet zijn Arjan, tegen die tijd woon ik in Zweden en ik vind dat net even te ver weg om langs te komen.
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Geenius »

Ik wil er ook bij zijn, lijkt me leuk! :)

Als het in het najaar is, dan heb ik een nieuwe MTM systeem klaar met Scanspeak Discovery drivers.
Bijgaand alvast een sneak preview.
Bijlagen
Humble Homemade Hifi_Concerto_01.jpg
Laatst gewijzigd door Geenius op vr 08 jun 2012, 9:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Bas Horneman »

Goed plan!
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door markbakk »

Geenius schreef:
Bijgaand alvast een sneak preview.
Lijkt wel een RPG-diffusor... ben benieuwd!
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Mr Tube »

Daar heb ik ook wel zin in, lekker in de buurt.
Als het niet samenvalt met een andere activiteit (eerste weekend van oktober) dan ben ik erbij.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Pjotr »

Is dit idee inmiddels verdampt? 8-[

Geeft niet, mijn PC speakertjes zijn toch nog niet af :mrgreen:
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Mr Tube »

ik heb nog steeds interesse om daarheen te gaan, alleen volgend weekend kan ik niet.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door arjank »

Het idee is zeker nog niet verdampt!
Het is alleen dat ik het in de maand oktober/november ontzettend druk heb en nu dus niet de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.
Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad om mijn grote Philips project echt op te starten.....
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk :D
Voor degenen die echt interesse hebben in een ZBA noord-holland laat het mij even in een Pb weten, dan heb ik een idee van de "omvang" .
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door arjank »

arjank schreef:
Het idee is zeker nog niet verdampt!
Het is alleen dat ik het in de maand oktober/november ontzettend druk heb en nu dus niet de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.
Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad om mijn grote Philips project echt op te starten.....
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk :D
Voor degenen die echt interesse hebben in een ZBA noord-holland laat het mij even in een Pb weten, dan heb ik een idee van de "omvang" .
"omvang" tot nu toe :D

-dre
-Mr Tube
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Mr Tube »

Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door arjank »

Mr Tube schreef:
Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Misschien wat meer "reclame" maken op het reguliere deel van het forum :D
Maar er zijn meer mogelijkheden als de opkomst laag is...
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Animo ZBA Noord-holland

Bericht door Mr Tube »

Als je mensen wilt aantrekken van buiten AF dan weet ik nog wel mensen van Audio Club Velsen die mogelijk interesse hebben.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”