zeg wel, daar ben je even aan bezig aan al die connectortjes en draadjes !
Maar het is wel een leuk werkje, temeer omdat het zo eenvoudig werkt om daarna alles aan/af te koppelen.
Ook naar afbreken van draadjes op de plaats waar je ze op de print zou solderen is dit een immens beter systeem !
De draadjes komen van Niels (actie op samenkopen.net):
http://www.samenkopen.net/action_product/363919/743630
Actie staat momenteel in 'afronding', maar van zodra dat rond is start ie wel een nieuwe (is eigenlijk constant zeg maar).
Ik denk wel dat ik er datalijn D5 - D8 ga vantussen halen, aangezien het display toch in 4bits mode wordt aangestuurd.
Op de één of andere manier zijn de zwarte (female) connectortjes iets te breed waardoor het geheel er wat benepen opzit (zowel op controllerprint als op display).
Met die 4 er vantussen te halen hoop ik wat mechanische spanning op de connectoren te verminderen.