ray5150 schreef:Geen idee, ik was er niet bij...wat ik van Loek begrepen heb heeft hij het zo ongeveer wel gedaan.
LOEK, KOM ER EENS IN KEREL!!!!!
Moderator: Beheerdersteam
ray5150 schreef:Geen idee, ik was er niet bij...wat ik van Loek begrepen heb heeft hij het zo ongeveer wel gedaan.
Mja eh...ray5150 schreef:Wat zit er meestal achter rood plexiglas ?
Dacht dat het laskapglaasjes waren, om je ogen te beschermen bij de kernfusie.....Marp schreef:Mja eh...ray5150 schreef:Wat zit er meestal achter rood plexiglas ?
Ik verwachtte al zoiets...maar eerder van ds23man dan van jou...Marp schreef:Mja eh...ray5150 schreef:Wat zit er meestal achter rood plexiglas ?
Klopt. Prototype 1 is onderweg van China dus als die hier aankomen ga ik er weer mee aan de slag.Dat dingetje van SuperR? Kan, maar staat nog in de kinderschoenen, en nog geen firmware. (voor zover mij bekend.)
ray5150 schreef:Nee, is veels te duur.
Onder de gordel!ds23man schreef:Maar hij DOET het wel!![]()
![]()
Ik zie een relais, een triac en een optocoupler.............ray5150 schreef:Heeft iemand mischien ook een foto van de soldeerzijde van dat hypex ding ?
Zou me niks verbazen als hij ook volgens hetzelfde schema werkt.
Nee, optocoupler. Het relais wordt gebruikt voor de inkomende netspanning en de triac voor de softstart weerstanden. Heel slim........SuperR schreef:Is dat witte blokje niet zo logica-IC?
ray5150 schreef:Heeft iemand mischien ook een foto van de soldeerzijde van dat hypex ding ?
Zou me niks verbazen als hij ook volgens hetzelfde schema werkt.