Hypex standby stuurprint
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Hypex standby stuurprint
Omdat er inmiddels al wat meer vraag is naar een printje voor de aansturing van de Hypex smps standby aansluiting en de ampon van de Ncores, zal ik daar een specifiek printje voor maken.
Het printje van mijn Universal touch ontwerp is te uitgebreid daarvoor en het is wel makkelijk dat de aansluitingen aangepast worden voor de Hypex producten.
Wie belangstelling heeft moet dat even aangeven, heb al opties op 3 stuks. De printen laat ik bij Itead maken en zit dus met bestelaantallen in tienvoud.
Het printje van mijn Universal touch ontwerp is te uitgebreid daarvoor en het is wel makkelijk dat de aansluitingen aangepast worden voor de Hypex producten.
Wie belangstelling heeft moet dat even aangeven, heb al opties op 3 stuks. De printen laat ik bij Itead maken en zit dus met bestelaantallen in tienvoud.
- just-sounds
- Ook commercieel actief
- Berichten: 155
- Lid geworden op: vr 23 nov 2007, 13:10
- Locatie: Weesp
- Contacteer:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Klopt, HJ tweejust-sounds schreef:Ik was dus 1 van die drie geloof ik
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
voor één stereo versterker is toch 1 print genoeg?ds23man schreef:Klopt, HJ twee
Re: Hypex standby stuurprint
En anders heb je een reserve-exemplaar op voorraad !Henkjan schreef:voor één stereo versterker is toch 1 print genoeg?ds23man schreef:Klopt, HJ twee
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Kijk, dat gaat weer de verkeerde kant op! Nog maar twee verkocht 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
het wordt toch niet zo'n saaie rechthoekige print hè? de N400 is rond, de SMPS600 is rechthoekig, dus deze zal dan 3hoekig moeten worden 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Henkjan schreef:het wordt toch niet zo'n saaie rechthoekige print hè? de N400 is rond, de SMPS600 is rechthoekig, dus deze zal dan 3hoekig moeten worden
Verrek, wat een goed idee!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Printje kost 2,5 dollar, verder stelt het niet veel voor: trafootje, printzekeringhouder, relaitje, brugcelletje, spanningregelaar, paar Ctjes en wat connectoren.Leon schreef:Wat kost het, en vooral wat moet er op?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
er zal toch ook wel iets van een 555 opzitten, anders werkt t niet met een pushbutton....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Je wou toch een latching schakelaar gebruiken??Henkjan schreef:er zal toch ook wel iets van een 555 opzitten, anders werkt t niet met een pushbutton....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Als er mensen zijn die ook graag een puls schakelaar willen gebruiken, meld dat even. Dan plak ik er nog even een 555 in 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
nee, een push button. just-sounds had geloof ik al een latching schakelaar gekochtds23man schreef:Je wou toch een latching schakelaar gebruiken??Henkjan schreef:er zal toch ook wel iets van een 555 opzitten, anders werkt t niet met een pushbutton....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Dan frotten we er een 555 in, maak het wel zo dat beide type schakelaars gebruikt kunnen worden.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
zenk joeds23man schreef:Dan frotten we er een 555 in, maak het wel zo dat beide type schakelaars gebruikt kunnen worden.
en zo wordt die ook een stuk universeler toepasbaar. kan die 555 genoeg stroom aan dat er eventueel ook een relais mee te sturen valt? dan heb je echt een universele print. en dan wil ik er wel meer dan 1 hebben, komen vast nog wel toekomstige projecten voorbij waar zoiets van pas gaat komen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Er komt een relaitje op de print rechtstreeks door de 555 of schakelaar aangestuurd.
- just-sounds
- Ook commercieel actief
- Berichten: 155
- Lid geworden op: vr 23 nov 2007, 13:10
- Locatie: Weesp
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
Mijn aanstaande BIII wil ik net zoals m'n UcD (hypex softstart) aan/uit kunnen zetten met dezelfde pushbutton, als dat via deze print kan dan ben ik er ook voor in!
-edit- En nog een voor de LM4780
-edit- En nog een voor de LM4780
Laatst gewijzigd door Macsel op zo 16 sep 2012, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
mss even in het groepsaankopen forum een topic starten, dan kan je t hier bij de techniek houden 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Schema een beetje opgeschoond en mogelijkheid toegevoegd voor latching schakelaar.
