Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik zou er weer graag bij zijn.
Ik heb helaas niets in te brengen, door baan en aankomende kleine (4 okt. uitgerekend) ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken.
Ik zou er weer graag bij zijn.
Ik heb helaas niets in te brengen, door baan en aankomende kleine (4 okt. uitgerekend) ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken.
Ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken zegttie
Ik zou er weer graag bij zijn.
Ik heb helaas niets in te brengen, door baan en aankomende kleine (4 okt. uitgerekend) ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken.
Ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken zegttie
P.S., Ik zag dat mijn naam was ingevuld met vraagtekens er achter.
Ik kan eventueel 2x2 = 4 180W Hypex monoblokken meenemen, ik beluister daar duidelijke verschillen in mijn set, mogelijk interessant ook om aan andere dat te laten horen als er speakers zijn die analytisch genoeg zijn.
Ik hoor het wel als er behoefte aan is, een PB mag uiteraard ook.
P.S., Ik zag dat mijn naam was ingevuld met vraagtekens er achter.
Ik kan eventueel 2x2 = 4 180W Hypex monoblokken meenemen, ik beluister daar duidelijke verschillen in mijn set, mogelijk interessant ook om aan andere dat te laten horen als er speakers zijn die analytisch genoeg zijn.
Ik hoor het wel als er behoefte aan is, een PB mag uiteraard ook.
P.S., Ik zag dat mijn naam was ingevuld met vraagtekens er achter.
Ik kan eventueel 2x2 = 4 180W Hypex monoblokken meenemen, ik beluister daar duidelijke verschillen in mijn set, mogelijk interessant ook om aan andere dat te laten horen als er speakers zijn die analytisch genoeg zijn.
Ik hoor het wel als er behoefte aan is, een PB mag uiteraard ook.
Ik zou er weer graag bij zijn.
Ik heb helaas niets in te brengen, door baan en aankomende kleine (4 okt. uitgerekend) ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken.
spannende tijd !!!
we zien wel hoe het loopt ..
zal je in ieder geval op de lijst zetten ok
wat zelfbouwers al niet presteren tegenwoordig
Ik zou er weer graag bij zijn.
Ik heb helaas niets in te brengen, door baan en aankomende kleine (4 okt. uitgerekend) ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken.
Ben ik er niet aan toe gekomen iets te maken zegttie
Haha het is zelfbouw en er komt herrie uit, maar om daar nou met z'n allen naar te gaan luisteren gaat mij (en iedereen waarschijnlijk) wat te ver
Ik doe dat als er serieuze belangstelling is , want de de Revox ligt netjes in de mottenballen opgeslagen en zal vermoedelijk enige TLC moeten hebben.......
P.S., Ik zag dat mijn naam was ingevuld met vraagtekens er achter.
Ik kan eventueel 2x2 = 4 180W Hypex monoblokken meenemen, ik beluister daar duidelijke verschillen in mijn set, mogelijk interessant ook om aan andere dat te laten horen als er speakers zijn die analytisch genoeg zijn.
Ik hoor het wel als er behoefte aan is, een PB mag uiteraard ook.
Mijn side loaded TL's ??
Hoe transporteer je die dingen???
Gewoon, hijskraan, vrachtwagen met oplegger, transportbaan voor het naar buiten en naar binnen verplaatsen...
simpel toch...
Ik doe dat als er serieuze belangstelling is , want de de Revox ligt netjes in de mottenballen opgeslagen en zal vermoedelijk enige TLC moeten hebben.......
Als je wil mag je hem op mijn HF10 aansluiten.
En Barry heeft er een paar speakers bij en klaar is kees.
Tenzij er nog meer liefhebbers zijn die zijn speakers op mijn HF10 willen proberen.
Niet meer liefhebbers?? Zo'n dolby reel to reel tape werd in die tijd door de audiofielen gezien als het betere alternatief voor een LP. Zou helemaal humor zijn als we dezelfde opname ook op Lp zouden kunnen laten horen!
Niet meer liefhebbers?? Zo'n dolby reel to reel tape werd in die tijd door de audiofielen gezien als het betere alternatief voor een LP. Zou helemaal humor zijn als we dezelfde opname ook op Lp zouden kunnen laten horen!
Is tie er niet op CD?
Ik heb hier wel eens CD met LP vergeleken.
Laatst gewijzigd door hannesie op ma 10 sep 2012, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet meer liefhebbers?? Zo'n dolby reel to reel tape werd in die tijd door de audiofielen gezien als het betere alternatief voor een LP. Zou helemaal humor zijn als we dezelfde opname ook op Lp zouden kunnen laten horen!
Niet meer liefhebbers?? Zo'n dolby reel to reel tape werd in die tijd door de audiofielen gezien als het betere alternatief voor een LP. Zou helemaal humor zijn als we dezelfde opname ook op Lp zouden kunnen laten horen!
Welke opname? Heb nog een stuk of wat 100 Lp's en singeltjes van af begin jaren 60..
Ken ze niet spelen want dan moet ik m'n Thorens eerst reviseren. Kost geld..
Niet meer liefhebbers?? Zo'n dolby reel to reel tape werd in die tijd door de audiofielen gezien als het betere alternatief voor een LP. Zou helemaal humor zijn als we dezelfde opname ook op Lp zouden kunnen laten horen!
Welke opname? Heb nog een stuk of wat 100 Lp's en singeltjes van af begin jaren 60..
Ken ze niet spelen want dan moet ik m'n Thorens eerst reviseren. Kost geld..