Zaterdag 3 november 2012 !!
Zevende Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag

Bijgewerkt op
2 november 2012 tijd: 19:25 uur
de bedenkers

van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen
Voor Luisterschema en apparatuur zie bericht
nr. 3 van dit topic !
De liefhebbers / deelnemers zijn:
1: Barry2001
2: Henkjan neemt mee: CSS 3 weg, Marantz CD 4000 en leuke versterker ?
3: Sander1238 neemt mee: omgebouwde Bocama (??)
4: dre
5: ds23man neemt mee: Revox bandrecorder we zien wel hoe we deze in passen .. aan heteinde van dag
6: hannesie neemt mee: combi Hypex UCD180 HG met HxR en SMPS 400a180 uitvoering UCD180ST (SS editie) lineaire voeding
7: HoMeR
8: Zweitse neemt mee : Speaker: Till 2-70 Amp: LM 4780
9: Rumoh neemt mee:Speakers: DAX² , M142, FrugalHornMK3, Amps: Magnat MA-800, MusicAngel EL34SE Bron : Squeezebox Beresford DAC
10: Dalojan neemt mee: 2 weg speakers AUDAX 20 cm HDA+2" VIFA dome, preamp en buizen eindversterkers (300B of 2A3-40) ?
11: sjons
12: TheoK neemt mee: HF 10 buizenversterker 2*10 watt
13: Kappa7 neemt mee: meetkast voor versterkers en de Mable ?
14; Meubelmaker vriend TheoK ?
15: Koss ??
16: mhifi
17: Tubehead
18: architect neemt mee: 2weg zelfbouw 550-8 Eton mid en ER4 eton bandtweeter
19: koifarm neemt mee: mm phono preamp en draaitafel
20: buizenbuzz
21: Aatv neemt mee: ELL 80 buizenamp en paasproject speakers
22: ovni mogelijk sneakpreview open baffle !!!
23: tino komt met dre
24: cool
25: CoenvanDongen
26: pvanlingen
27: knuisje
28: FR_Aad
29: Richard neemt mee: Bryston voor- en eind versterker als reserve
30: Weidok (ytzen) neemt mee: El Cheapo OB's (CCS ERT 26 tweeter, Senon BB en Monacor woofers) en PS1
31: corto maltese neemt mee: TL Fast
32: Henk de Vries
31: Sietse afgemeld
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis"
Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
KOSTEN:
ca. 50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ?

)
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.
Kijk de vlag bij de ingang hangt al weer uit:
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen
O ja nog even dit:
Wie wil wat meenemen om te laten horen ?
linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) 
Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier
http://www.stichtingonshuis.com/