enfin, men zegt (lees: op internet zie ik veel) dat je gewoon de soldeerpunten van de tulpjes na moet kijken. ga ik later wel doen, zolang je er vnanaf blijft doen ze 't primaa! maar de versterker eens op internet opgezocht, en niet heel veel resultaten gekregen...
maar weten jullie iets over de 'sony TA-F300' ? en kunnen jullie een kleine waarde schatting geven?
snap dat dit niet de duurdere hifi of DIY shit is, maar wie weet, dat er nog meer leken op mijn kennisniveau zitten!
specs zeggen niet bijzonder veel, schijnt zelfs meer vervorming te hebben dan mijn (oude) sansui barrel (rz 3000)?
