De roller ligt in de kliko
Daarmee ben ik weer op de voorwaartse weg.
Moderator: Beheerdersteam
Ik heb met een borstel nog nooit een strak resultaat gekregen. Met een roller net wel (behalve als ik de lagen te snel achter elkaar aanbrenghsmeets schreef:yup, eerder op de avond beide kasten met de hand geschuurd en dat ging goeddaarna met de borstel weer een laag grondverf opgezet, vermoedelijk is dat wel de laatste. Grondverf nog wel verdund maar minder dan gisteren en het vloeit nog steeds mooi uit.
De roller ligt in de klikogoed dat ik daar vanaf gestapt ben!
Daarmee ben ik weer op de voorwaartse weg.
Mag ik een kritische noot geven hierop? Als dit van een spuiter afkomt vind ik het juist helemaal niet strak. Flinke sinaasappelhuid op de baffle, onder de kast zie ik al de aftekening van het mdf (kan ook express zijn) en volgens mij zie ik wat bleeding op het zijpaneel.CoenvanDongen schreef:Wow! dat ziet er verschrikkelijk strak uit!
Geweldig, heb eens gekeken naar een Vectra in die kleur, "chocolade-bruin" doet dat geen eer aan, is gewoon een prachtige kleur!hsmeets schreef:Kleur is van Opel en heeft de fantastische naam 'Antilope', je zou het ook gewoon chocolade bruin kunnen noemen.
Hoi Vinc,Vinculum schreef:Mag ik een kritische noot geven hierop? Als dit van een spuiter afkomt vind ik het juist helemaal niet strak. Flinke sinaasappelhuid op de baffle, onder de kast zie ik al de aftekening van het mdf (kan ook express zijn) en volgens mij zie ik wat bleeding op het zijpaneel.CoenvanDongen schreef:Wow! dat ziet er verschrikkelijk strak uit!
Laat ik duidelijk zijn dat dit geen kritiek is op de bouwer want ik vind het erg mooi en als ik dit zelf had gedaan had het er precies zo uit gezien maar voor een professionele spuiter vind ik het niet netjes.
+1MechanicalAnimal schreef:Fraai design hoor
Dan heeft een kettingzaag toch zo zijn voordelen boven een simpel metaalzaagje, al is het geen technisch verantwoorde gereedschapskeuze.hsmeets schreef:....dat luchtte ook een beetje op.....