Eerste verdachte natuurlijk mijn zelfbouw delen.
Maar helaas het was mijn eindversterker die het niet meer zag zitten.
kapje er af en ja zekering stuk.
Verder nog een korte inspectie maar geen rare dingen zichtbaar.
Zekering had ik nog liggen dus nieuwe er in en knallen maar weer.
Precies dat was het dus een knal en een flits met zelfs nog wat vuur.
Dat was dus niet goed.
Resultaat zie je hier onder. Kort om balen.
Nu ben ik opzoek naar de service manual van de Aaron No3 Milenium wie heeft deze of weet waar ik deze kan vinden?
Op de hier genoemde locaties is deze niet te vinden.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=8&t=11884
Verder is het natuurlijk nog de vraag wat er nu allemaal kapot is?
In ieder geval een weerstand
