Koeling niet echt nodig, maar ik had nog wat koellichaampjes liggen.jaapschreuder schreef:Heb gezondigd,
de weerstanden van 27 ohm had ik niet voldoende van besteld.
Gisteren lokaal wat gehaald, hadden ze alleen de 2W uitvoering. 4 bestaande weerstanden uit gesoldeerd, en heb 4 weerstanden nu aan de onderkant zitten.
Zijn de koellichamen op de BD139/140 nodig eigenlijk??
Verder heb ik de aansluitpunten van de AC gebruik ik de 'fase' en 'tegen fase' voor de ac, en de gekoppelde nul aan 0?
dan krijg ik een gelijkspanning met een 0 erbij, wat ga ik hier mee doen?
bij de signaal ingang staat er een - aansluiting, wat doe ik hier mee?
Misschien wat vragen van een beginner, maar ik kom hier even niet uit denk ik
Gelijkspanning aansluiting op het bordje heb je alleen nodig als je een externe DC voeding wilt gebruiken. Bij een trafo gebruik je de AC ingang.
Signaal ingang +/- sluit je je signaal draad aan via een potmeter (potmeter is nodig voor volume regeling) of rechtstreeks (bij een audio bron met volumeregeling)
