6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door democles »

Ja, passen en meten................................ :mrgreen:
Bijlagen
6N23P.jpg
6N23P.JPG
6N23P.JPG (35.76 KiB) 186 keer bekeken
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door Ah!buis »

Oei,kosten nog moeite gespaard,een kleurenversterker :D .
Blauw is wel mooi maar wat lang,toch maar een weerstand bij het rooster :-s .
Anne
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door democles »

Blauw is wel mooi maar wat lang,toch maar een weerstand bij het rooster :-s .
Tijdens het tekenen,viel me dat ook op..................... :mrgreen:

Zal dan zoiets worden.
Bijlagen
6N23P 2.jpg
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door Miniwatt »

democles schreef:
Maar dan wordt de bedrading langer, en weet ik niet of die 1K roosterstop weerstandjes nog wel nut hebben :-s
Die moet je ook aan de buisvoet solderen..
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door democles »

Miniwatt,bedankt,dat wist ik niet,er gaat een wereld voor me open............... :mrgreen:

Toch bedankt :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door ray5150 »

Hey, Miniwatt, tijd niet gezien hier !
Fijn dat je er weer bij bent. :D
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door Miniwatt »

ray5150 schreef:
Hey, Miniwatt, tijd niet gezien hier !
Fijn dat je er weer bij bent. :D
Da's aardig Ray 8)

Ik was een beetje klaar met zelfbouwfora, vandaar.

En dat is nog niet erg veranderd..
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door democles »

Net een telefoontje gehad,,

De bekisting is klaar!! :rock:

De meeste onderdelen zijn ook binnen :mrgreen:

Dus,binnenkort nieuwe,,topic,, De 6N23P voorversterker.volgens Anne,s ontwerp

He,he,,,eindelijk :wink:
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: 6N23P buis in combinatie met 6N6P,,iemand een idee?

Bericht door BertDB »

eerlijk gezegd kriebelt het bij mij (nog altijd/terug) om iets met buisjes te doen als ik dit zo allemaal lees en zie.. :mrgreen:
Nu ik eenmaal een heerlijk werkend systeem staan heb (linkje) heb ik terug meer tijd om te 'knoeien en prutsen'..

Ik heb hier nog een DC-voeding liggen van 190V.. niet direct super-veelzijdig maar ik wil momenteel niet teveel uitgeven dus het moet voldoen.
Wil wel terug wat met de ECC99 (klinkt lekker, goedkoop en makkelijk verkrijgbaar wegens nieuwe productie).. open wel eens een nieuw topic errond .. schema zal gebaseerd zijn op de vanderveen MCML05, Modificatie 2B of 2C
(gevaarlijk virus toch die buizen .. :sure: )
Plaats reactie