gezocht focal tc90tdx
Moderator: Beheerdersteam
Re: gezocht focal tc90tdx
@ Bas, Vreemd, je avatar gaat voor mij ineens meer lijken op iemand die het grote geld ziet.

- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: gezocht focal tc90tdx
Dit zet in elk geval "er eigenlijk niet vanaf willen" en "ze willen verkopen om een mede audiofiel te helpen" in een heel ander daglicht. Nu een mogelijk helpende hand zelf met dit topic geholpen lijkt te zijn, moeten we de focus maar weer op de TS richten en kijken of ook hij geholpen kan worden. Ik hou alvast mijn ogen extra voor je open, befresh 
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: gezocht focal tc90tdx
Mijn ebay veiling kan ik niet meer intrekken. (Heb het geprobeerd)
Dus heb ik elders een TC90tdx gekocht voor 50 euro. Moet ook nog verzendkosten betalen 15,69 euro.
Dus voor 50 euro + verzendkosten uit Spanje. Mag je em bij me ophalen thuis.
Of nog eens verzendkosten dan stuur ik em op naar je.
Of je kan me natuurlijk ook je adres doorgeven. Dan laat ik em direct doorsturen.
Laat me alstublieft snel weten want ik ga morgen met vakantie naar Zweden.
Dus heb ik elders een TC90tdx gekocht voor 50 euro. Moet ook nog verzendkosten betalen 15,69 euro.
Dus voor 50 euro + verzendkosten uit Spanje. Mag je em bij me ophalen thuis.
Of nog eens verzendkosten dan stuur ik em op naar je.
Of je kan me natuurlijk ook je adres doorgeven. Dan laat ik em direct doorsturen.
Laat me alstublieft snel weten want ik ga morgen met vakantie naar Zweden.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: gezocht focal tc90tdx
Hopa nog 1. http://link.marktplaats.nl/571248079 Bieden vanaf 70 Euro.
Re: gezocht focal tc90tdx
allen bedankt voor de reacties. als je nog niet op vakantie bent zou ik idd graag de tweeter uit spanje willen. lukt dat nog. ik heb ook contact met de aanbieder van de tweeters op mp.
mag er eentje overnemen voor 78 euro. incl verz. kosten. lijkt me prima.
mag er eentje overnemen voor 78 euro. incl verz. kosten. lijkt me prima.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: gezocht focal tc90tdx
Het pakje is gisteren gearriveerd in Nederland.
Ik heb het tracking nummer doorgestuurd.
Mvg,
Bas
Ik heb het tracking nummer doorgestuurd.
Mvg,
Bas
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: gezocht focal tc90tdx
yep, tweeter is aangekomen. is ingebouwd en klinkt naar behoren. bedankt. enigste puntje. de ophanging van het membraam is beschadigd. lijkt ook niet van het orginele materiaal gemaakt. is nu een zacht kleverig goedje dat zeer kwetsbaar is. wel jammer, want ziet er nu niet zo netjes uit. op de foto's is dit trouwens niet te zien.
gr,
Bart
gr,
Bart
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: gezocht focal tc90tdx
Jammer. Er is inderdaad op de foto niets verdacht te zien. Valt me toch tegen dat dit niet genoemd is door die meneer.de ophanging van het membraam is beschadigd. lijkt ook niet van het orginele materiaal gemaakt. is nu een zacht kleverig goedje dat zeer kwetsbaar is. wel jammer, want ziet er nu niet zo netjes uit. op de foto's is dit trouwens niet te zien.
-
BLACKFOCAL
- Berichten: 3
- Lid geworden op: do 02 nov 2017, 8:36
Re: gezocht focal tc90tdx
Nou hier is Blackfocal je kunt altijd vragen aan mij, ik heb weleens wat liggen . Veel bezig met Focal sinds 1988 toen ik Titus Niessen leerde ken, destijds in Groningen. Nu zit hij in Haarlem. Met zaak Speaker en Co . Ik ken hem nu 29 jaar. Alleen geen Focal meer
mvrgr Blackfocal
mvrgr Blackfocal
